Napisano 22 Lipiec 200519 l Dziwne, że dopiero teraz to odkryłem, ale... max przekłamuje textury! Po prostu pokazuje (view) i renderuje je za jasno. Mam texturkę drewna ciemny brąz, prawie czarny a w maxie biore view i mam jasny brąz. To samo w renderze. Tekstura jest na pewno ciemna, bo sprawdzałem w Windowsie, Corelu, Photoshopie i tam jest ciemny brąz. Odnosi się to do wszystkich tekstur. O ile wiem, to w maxie nie ma żadnych opcji jasności itp. To o co chodzi? U Was tak samo? A może kwestia sterowników? Mam ATI Catalyst najnowsze.
Napisano 23 Lipiec 200519 l Autor Znalazłem opcję jasności, ustawiłem jak trzeba, ale bez zmian. Nie chodzi mi o viewport tylko w material slot jak biorę view, to tekstura jest jaśniejsza, czyli to wina maxa. Światła nie mają tu nic do tego.
Napisano 8 Czerwiec 201014 l A jakie masz ustawienia gamma dla input/output tekstur? Może tu jest pies pogrzebany..
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Nie mam pojęcia nawet jak to się stało! :D Wcisnąłem na górze 'nowe posty' i jakoś dziwnym trafem znalazł się na liście ten wątek. No to odpisałem nie patrząc na datę! :D HAHA! To chyba faktycznie jakiś rekord.. no ale koleś doczekał się odpowiedzi na swoje pytanie. Lepiej późno niż wcale :p
Napisano 8 Czerwiec 201014 l o lol :) Krisu - dałeś radę ! El Wieczor - nie podałes jakiej wersji maxa dotyczy to pytanie ? 3.1 ? ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto