Napisano 28 Lipiec 200519 l Mam straszny problem bo szczerze mowiac nie jestem bardzo zaawansowanym grafikiem. Mam tylko problem z maxem 7 bo wcześniej pracowałem na starszych wersjach i takich problemow nie bylo. Otóż z nieznanych mi przyczyn dzieję się tak że w viewporcie widać calkiem co innego niz po renderze. Nie wiem specjalnie na czym polega ten bład ale jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze bardzo! Probowalem juz roznych "graphic mode" i w ogole ale ciagle jest zle! A oto zdjęcia 1.Tak wyglada w viewportach: 2.A tak po renderze:
Napisano 29 Lipiec 200519 l wiem wiem jak ty, ale ja na tym renderze prawie nic nie widze, a zamist edit poly weż lepiwj modyfikator normals
Napisano 29 Lipiec 200519 l Ok - modyfikator Normal pomogl!Dzieki Tylko nie rozumiem dlaczego tak sie robi? Przeciez we wczesniejszych wersjach bylo all ok!
Napisano 29 Lipiec 200519 l A to już zależy od kształtu twojego splina, jak masz pecha to wychodzą takie babole.
Napisano 29 Lipiec 200519 l w viewporcie masz wlaczana taka opcje ktora powoduje ze widzisz polygony z obu stron a material ktory nalozyles na obiekt takiej opcji nie mial (2-sided). obiekt ktory zrobiles mial normale zwrocone do wewnatrz wiec na renderze widzisz go jakby na lewa strone w modyfikatorze lathe masz flip normals, on odwraca normale
Napisano 29 Lipiec 200519 l Jak masz editable poly, to po prostu zaznaczasz szystkie poligony (nie zapomnij wyłączyć opcję ignore backfacing), a następnie flip normals i go! :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto