Skocz do zawartości

Pierwsze uruchomienie Maxa 7


Rekomendowane odpowiedzi

Gość mirdas
Napisano

Mam straszny problem bo szczerze mowiac nie jestem bardzo zaawansowanym grafikiem. Mam tylko problem z maxem 7 bo wcześniej pracowałem na starszych wersjach i takich problemow nie bylo.

 

Otóż z nieznanych mi przyczyn dzieję się tak że w viewporcie widać calkiem co innego niz po renderze. Nie wiem specjalnie na czym polega ten bład ale jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze bardzo!

 

Probowalem juz roznych "graphic mode" i w ogole ale ciagle jest zle!

 

A oto zdjęcia

1.Tak wyglada w viewportach:

16gy.th.gif

 

2.A tak po renderze:

43zz.th.jpg43zz.th.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość mirdas
Napisano

Ok - modyfikator Normal pomogl!Dzieki

Tylko nie rozumiem dlaczego tak sie robi? Przeciez we wczesniejszych wersjach bylo all ok!

Napisano

w viewporcie masz wlaczana taka opcje ktora powoduje ze widzisz polygony z obu stron a material ktory nalozyles na obiekt takiej opcji nie mial (2-sided). obiekt ktory zrobiles mial normale zwrocone do wewnatrz wiec na renderze widzisz go jakby na lewa strone

 

w modyfikatorze lathe masz flip normals, on odwraca normale

Gość mirdas
Napisano

Dzieki ludzi! Pomogliście :)!

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności