Gość mirdas Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Mam straszny problem bo szczerze mowiac nie jestem bardzo zaawansowanym grafikiem. Mam tylko problem z maxem 7 bo wcześniej pracowałem na starszych wersjach i takich problemow nie bylo. Otóż z nieznanych mi przyczyn dzieję się tak że w viewporcie widać calkiem co innego niz po renderze. Nie wiem specjalnie na czym polega ten bład ale jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze bardzo! Probowalem juz roznych "graphic mode" i w ogole ale ciagle jest zle! A oto zdjęcia 1.Tak wyglada w viewportach: 2.A tak po renderze:
Master Kiełbaster Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 weź modyfikator edit poly i zrób flip normals
streaker Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 wiem wiem jak ty, ale ja na tym renderze prawie nic nie widze, a zamist edit poly weż lepiwj modyfikator normals
Gość mirdas Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 Ok - modyfikator Normal pomogl!Dzieki Tylko nie rozumiem dlaczego tak sie robi? Przeciez we wczesniejszych wersjach bylo all ok!
streaker Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 A to już zależy od kształtu twojego splina, jak masz pecha to wychodzą takie babole.
polka dot Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 w viewporcie masz wlaczana taka opcje ktora powoduje ze widzisz polygony z obu stron a material ktory nalozyles na obiekt takiej opcji nie mial (2-sided). obiekt ktory zrobiles mial normale zwrocone do wewnatrz wiec na renderze widzisz go jakby na lewa strone w modyfikatorze lathe masz flip normals, on odwraca normale
Hindus Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 no to dodaj normal a potem convert to editable poly czy jak tam chcesz
Shogun 3D Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 Jak masz editable poly, to po prostu zaznaczasz szystkie poligony (nie zapomnij wyłączyć opcję ignore backfacing), a następnie flip normals i go! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się