Jump to content

Pierwsze uruchomienie Maxa 7


mirdas
 Share

Recommended Posts

Mam straszny problem bo szczerze mowiac nie jestem bardzo zaawansowanym grafikiem. Mam tylko problem z maxem 7 bo wcześniej pracowałem na starszych wersjach i takich problemow nie bylo.

 

Otóż z nieznanych mi przyczyn dzieję się tak że w viewporcie widać calkiem co innego niz po renderze. Nie wiem specjalnie na czym polega ten bład ale jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze bardzo!

 

Probowalem juz roznych "graphic mode" i w ogole ale ciagle jest zle!

 

A oto zdjęcia

1.Tak wyglada w viewportach:

16gy.th.gif

 

2.A tak po renderze:

43zz.th.jpg43zz.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

w viewporcie masz wlaczana taka opcje ktora powoduje ze widzisz polygony z obu stron a material ktory nalozyles na obiekt takiej opcji nie mial (2-sided). obiekt ktory zrobiles mial normale zwrocone do wewnatrz wiec na renderze widzisz go jakby na lewa strone

 

w modyfikatorze lathe masz flip normals, on odwraca normale

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy