mirdas Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Mam straszny problem bo szczerze mowiac nie jestem bardzo zaawansowanym grafikiem. Mam tylko problem z maxem 7 bo wcześniej pracowałem na starszych wersjach i takich problemow nie bylo. Otóż z nieznanych mi przyczyn dzieję się tak że w viewporcie widać calkiem co innego niz po renderze. Nie wiem specjalnie na czym polega ten bład ale jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze bardzo! Probowalem juz roznych "graphic mode" i w ogole ale ciagle jest zle! A oto zdjęcia 1.Tak wyglada w viewportach: 2.A tak po renderze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 weź modyfikator edit poly i zrób flip normals Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 wiem wiem jak ty, ale ja na tym renderze prawie nic nie widze, a zamist edit poly weż lepiwj modyfikator normals Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirdas Posted July 29, 2005 Author Share Posted July 29, 2005 Ok - modyfikator Normal pomogl!Dzieki Tylko nie rozumiem dlaczego tak sie robi? Przeciez we wczesniejszych wersjach bylo all ok! Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 A to już zależy od kształtu twojego splina, jak masz pecha to wychodzą takie babole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 w viewporcie masz wlaczana taka opcje ktora powoduje ze widzisz polygony z obu stron a material ktory nalozyles na obiekt takiej opcji nie mial (2-sided). obiekt ktory zrobiles mial normale zwrocone do wewnatrz wiec na renderze widzisz go jakby na lewa strone w modyfikatorze lathe masz flip normals, on odwraca normale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 no to dodaj normal a potem convert to editable poly czy jak tam chcesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Jak masz editable poly, to po prostu zaznaczasz szystkie poligony (nie zapomnij wyłączyć opcję ignore backfacing), a następnie flip normals i go! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirdas Posted July 29, 2005 Author Share Posted July 29, 2005 Dzieki ludzi! Pomogliście :)! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now