Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam straszny problem bo szczerze mowiac nie jestem bardzo zaawansowanym grafikiem. Mam tylko problem z maxem 7 bo wcześniej pracowałem na starszych wersjach i takich problemow nie bylo.

 

Otóż z nieznanych mi przyczyn dzieję się tak że w viewporcie widać calkiem co innego niz po renderze. Nie wiem specjalnie na czym polega ten bład ale jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze bardzo!

 

Probowalem juz roznych "graphic mode" i w ogole ale ciagle jest zle!

 

A oto zdjęcia

1.Tak wyglada w viewportach:

16gy.th.gif

 

2.A tak po renderze:

43zz.th.jpg43zz.th.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiem wiem jak ty, ale ja na tym renderze prawie nic nie widze, a zamist edit poly weż lepiwj modyfikator normals

Napisano

Ok - modyfikator Normal pomogl!Dzieki

Tylko nie rozumiem dlaczego tak sie robi? Przeciez we wczesniejszych wersjach bylo all ok!

Napisano

w viewporcie masz wlaczana taka opcje ktora powoduje ze widzisz polygony z obu stron a material ktory nalozyles na obiekt takiej opcji nie mial (2-sided). obiekt ktory zrobiles mial normale zwrocone do wewnatrz wiec na renderze widzisz go jakby na lewa strone

 

w modyfikatorze lathe masz flip normals, on odwraca normale

Napisano

no to dodaj normal a potem convert to editable poly czy jak tam chcesz

Napisano

Jak masz editable poly, to po prostu zaznaczasz szystkie poligony (nie zapomnij wyłączyć opcję ignore backfacing), a następnie flip normals i go! :)

Napisano

Dzieki ludzi! Pomogliście :)!

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności