Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Lego Technic-Dakota Wrecker (8858)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość wirus15
Napisano

Postanowiłem też stworzyć coś z Lego. Zacząłem od niezbyt skomplikowanego modelu. Robiony w MLCad, rendery w maxie. Pierwszy render za chwile, bo właśnie sie tworzy :D

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widac moda na lego 3D ciage trwa...

Kiedys chcialem miec ten zestaw... jak wiele wiele innych. :P

 

pozdrawiam

Napisano

Nosz kur*a Wirus! Coraz lepiej Ci idzie!! W końcu jakiś dobry grafik 3d w Świeciu :D (Ale wiesz - nie rozkręcaj się za bardzo :D LOL)

 

Czekam na render!

 

EDIT:

No kurcze.. Za dużo pije :P Myślałem, że to co pokazałeś, to Twój model :D

 

Pozdro!

Napisano

Ennoo... konkretnie. Oby tak dalej.

Klocki modelowane przez Ciebie czy z jakiegos lego cada?

 

EDIT:

--Chris--

Gość wirus15
Napisano

lego2s.jpg

Model jest skończony. Teraz musze jeszcze poprawić materiały, dodać sznurek :) i zrobic jakas ładną scenkę.

Napisano

chyba smootha nie dales na zaokraglone elementy bo widac kanty

reszta ok, zolte cos u gory jest chyba przezroczyste co nie?

Gość wirus15
Napisano

Ponieważ jestem początkującym grafikiem, mam problem z materiałami.

klocki_s.jpg

Nie wiem czy wszystko widać, bo za światło dałem skylight.

A teraz materiał:

Raytrace

Shading: Phong

Ambient: Fallof (fresnel)- white(100)/red(100)

Diffuse: red

Reflect: RGB(25,25,25)

Specular Level: 150

Glossiness: 30

Co mam zmienić, żeby to wyglądało bardziej realistycznie?

Może zmienić cos w opcjach renderowania (używam V-Ray)??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności