San Andreas Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 Robie jakis obiekt i chce mu nadać texturke... robie UVke do obiektu itd... wchodze do Hypershade, wybieram Lambert i tam wybieram texturke...wybieram plik który zrobilem jako texutrke.... i cos nie tak juz widze jest jak wyswietla sie na próbce.. Jak widzicie na obrazku....texturka ma czarne tło i na niej duzo jest czerwonych pasków... a na próbce wyswietla się w ogóle inaczej...dlaczego tak jest?
flesz_gordon Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 texture sample to masz miniaturke texturki jaka zrobiles w photoshopie czy gdzies tam, a na probce jest ona zaokraglona- jakby przypisana do kuli zobacz z inna textura i zrozumiesz np daj tam jaka fotke zreszta czy to wazne jak wyswietla sie na probce :) grunt zeby na obiekcie bylo dobrze
ca mel Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 A tak przy okazji, jak chcesz koniecznie patrzec na podglad na innych uproszczonych obiektach, to otworz sobie okno multistyler, da sie tam zmienic domyslny prymityw podgladu. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się