Jump to content

Cos nie tak z materiałem...


San Andreas
 Share

Recommended Posts

Robie jakis obiekt i chce mu nadać texturke... robie UVke do obiektu itd...

wchodze do Hypershade, wybieram Lambert i tam wybieram texturke...wybieram plik który zrobilem jako texutrke.... i cos nie tak juz widze jest jak wyswietla sie na próbce..

Jak widzicie na obrazku....texturka ma czarne tło i na niej duzo jest czerwonych pasków...

a na próbce wyswietla się w ogóle inaczej...dlaczego tak jest?

Link to comment
Share on other sites

texture sample to masz miniaturke texturki jaka zrobiles w photoshopie czy gdzies tam,

a na probce jest ona zaokraglona- jakby przypisana do kuli

zobacz z inna textura i zrozumiesz

np daj tam jaka fotke

zreszta czy to wazne jak wyswietla sie na probce :) grunt zeby na obiekcie bylo dobrze

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy