Jump to content

scena3d: wizualizacja


max_1989
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich. Chciałbym wam dzisiaj zaprezentować mój projekt który jest w sumie już w fazie koncowej.

 

 

45lb1.th.jpg

 

 

Chciałbym uzyskać jakiś naprawde przyzwoity efekt. Bardzo mi się podobają wizualizacje SansSerif'a które są jak dla mnie "polskim" wyznacznikiem jakości :). Tak dla przypomnienia kilka linków do jego prac: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=16519 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=16520 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=16179 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=17497

 

Bardzo chciałbym otrzymać taki "styl oświetleniowy" w tej pracy. Bardzo prosze o rady. Renderuje w vray'u.

 

Moje obecne ustawienie świateł:

 

ustawienieswiatel7np.th.jpg

 

 

---- edit -----

 

USTAWIENIA RENDERA :)

 

ustawienia5es.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

moje zdanie:

- zle ujecie (sproboj z ujeciem na okno)

- za duzo czerwonego (to siwatlo w oknie po lewej zmien na biale)

- za ciemno (sproboj jasniejsze sciany + ciemniejsza podloga)

- okno po lewej rzuca za ostry cien

- ustaw cemera aspect ratio na 1.5 albo wiecej (szeroki render)

 

jak chcesz zeby ktos ci pomogl z ustawieniami vray to je pokaz (podales tylko ustawienia swiatel :) )

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym abyście mi doradzili w tym aby uzyskać taki klimat oświetlenia jaki panuje m.in w pracach SansSerif'a. Nie mam pojęcia gdzie popełniam błędy ...

 

PS: juz dodałem opcje rendera

 

do nielot ---> scenka robiona dwa dni później miałem przestój bo się zniechęciłęm do kanapy i jakoś doszło do tego momentu.

Link to comment
Share on other sites

vraySzpecem nie jestem ale:

 

- Image sampler > Adaptive QMC > Min 1 / Max 3

- GI > Secondary Bounces 0.6

- Irr. Map > Min -3 / Max -1 / HSph. 30(50) / Interp. 30(50) / Clr. 0.7 / Dist 0.2

- Quasi-Monte Carlo > Subdiv 15(albo wiecej) / Sec. bounces 5

- Vray caustic OFF!!!!!!!! (po co ci to?? chyba nie ma tam nic do czego jest potrzebna caustyka a pewnie sie render wydluza)

- GI Env. > zacznij od 1 i jedz w gore (kolor prawie bialy, wrzuc szarego duzego plane'a pod scenka, jakies 1/4 wysokosci ponizeje pomieszczenia (Standardowy material)

- Color Mapping > Niepamietam nazwy ale NAPEWNO nie ten ktory masz / Dark Mult. 0.5

 

sproboj i pokaz co ci wyszlo po zmianie ustawien (zmien kolor swiatel na bialy)

 

pozdro...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy