Napisano 4 Sierpień 200519 l Witam wszystkich. Chciałbym wam dzisiaj zaprezentować mój projekt który jest w sumie już w fazie koncowej. Chciałbym uzyskać jakiś naprawde przyzwoity efekt. Bardzo mi się podobają wizualizacje SansSerif'a które są jak dla mnie "polskim" wyznacznikiem jakości :). Tak dla przypomnienia kilka linków do jego prac: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=16519 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=16520 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=16179 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=17497 Bardzo chciałbym otrzymać taki "styl oświetleniowy" w tej pracy. Bardzo prosze o rady. Renderuje w vray'u. Moje obecne ustawienie świateł: ---- edit ----- USTAWIENIA RENDERA :)
Napisano 4 Sierpień 200519 l moje zdanie: - zle ujecie (sproboj z ujeciem na okno) - za duzo czerwonego (to siwatlo w oknie po lewej zmien na biale) - za ciemno (sproboj jasniejsze sciany + ciemniejsza podloga) - okno po lewej rzuca za ostry cien - ustaw cemera aspect ratio na 1.5 albo wiecej (szeroki render) jak chcesz zeby ktos ci pomogl z ustawieniami vray to je pokaz (podales tylko ustawienia swiatel :) )
Napisano 4 Sierpień 200519 l Autor Chciałbym abyście mi doradzili w tym aby uzyskać taki klimat oświetlenia jaki panuje m.in w pracach SansSerif'a. Nie mam pojęcia gdzie popełniam błędy ... PS: juz dodałem opcje rendera do nielot ---> scenka robiona dwa dni później miałem przestój bo się zniechęciłęm do kanapy i jakoś doszło do tego momentu.
Napisano 4 Sierpień 200519 l niesadze zeby piekno jego prac kryło sie w ustawieniach vraya, moze 5% piekna to ustawienia ;) no ale moze znajdziesz odpowiedz... ja nie mam pojecia :) gdybym mial to sam bym takie projekty czaskal :)
Napisano 5 Sierpień 200519 l vraySzpecem nie jestem ale: - Image sampler > Adaptive QMC > Min 1 / Max 3 - GI > Secondary Bounces 0.6 - Irr. Map > Min -3 / Max -1 / HSph. 30(50) / Interp. 30(50) / Clr. 0.7 / Dist 0.2 - Quasi-Monte Carlo > Subdiv 15(albo wiecej) / Sec. bounces 5 - Vray caustic OFF!!!!!!!! (po co ci to?? chyba nie ma tam nic do czego jest potrzebna caustyka a pewnie sie render wydluza) - GI Env. > zacznij od 1 i jedz w gore (kolor prawie bialy, wrzuc szarego duzego plane'a pod scenka, jakies 1/4 wysokosci ponizeje pomieszczenia (Standardowy material) - Color Mapping > Niepamietam nazwy ale NAPEWNO nie ten ktory masz / Dark Mult. 0.5 sproboj i pokaz co ci wyszlo po zmianie ustawien (zmien kolor swiatel na bialy) pozdro...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto