urban Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 no coż usunąłem przypadkowo wątek i zamieszczam update bez śrubek który moim zdaniem jest obleśny
hkropinski Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 wg mnie teraz to wygląda o niebo lepiej, skasowałeś wątek więc jako drugą miniaturkę mógłbyś dać stare zdjęcie dla porównania, jeszcze tylko dobre tekstury i one powinny załatwić sprawę
dariusz Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 he he. witam ponownie kolege. no tera duzo lepiej. ale on zostanie taki chudy, bez pancerza?? edit: ciekawe czy Leru napisze to co zawsze...:D
urban Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 daje udate z ostatecznym torsem i daje z ramionami które są jeszcze robione i LUDZIE POWIEDZCIE MI CO MAM POPRAWIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!
hkropinski Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 nogi za małe względem tułowia i te stopy... jak aladyn - takie ostro zakończone;-)) zawiń je trochę i sprawa przesądzona - aladyn. ten glow chyba jest niepotrzebny, a jak ma być to niżej, pozdrawiam
urban Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 glow jest potrzebny to będzie widać w efektach końcowych pracy
dariusz Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 jest lepiej, ale raczki beda za grube w stosunku do nog. mozesz go zrobic w pozycji zgarbionej... i jego sylwetka jest taka kwadratowa:D
urban Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 za 30 min do 45 min daje update z poprawionymi nogami
dariusz Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 nie skaluj calych nog tylko dolna czesc od kolana w dol. choc jest teraz lepiej. dawai renderki bez glowa, dodasz go pod koniec
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 a nie możesz jakos zmienić mechanizmu rąk np. na taki zza pleców? bo teraz ten robot nie może wogule zginać rąk wg osi x patrząc od przodu...
dariusz Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 nog chyba z reszta tez... stawy pasowalo by zmienic. ot: czy my tylko widzimy ten topic?:D
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 Hehe, Nikt Inny Na Niego Nie Chce OdpowiedzieĆ...
urban Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 jeszcze zamieżam mu dać coś na kształt placaka odrzutowego ten robot będzie głównie latał ( akcja będzie się działa na jakimś księżycu a ten robot w trakcie lotu będzie sztrzelał do jakiegoś działa u góry będą jakieś asteroidy no i tak to będzie wyglądać.) hkropinski--> nie mogę umieścić tego mechanizmu(wiem rzeby to tepiej wyglądało ale już daję na plecach ten mechanizm latania) dareg--> stawy nóg zmienię bo moim zdaniem teraz są za małe w porónaniu do nóg i chyba tylko wy widzcie ten wątek.
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 urban -> napisz obok nazwy tematu: "megabot 3000 LUDZIE ODPOWIEDZCIE!", może to podziała...
urban Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 daje update Wiem że stopy sa do ... ale to w następnym renderze poprawię. błagam ludzie odpowiedzcie!!!!!!!!!!!!!!!
javor Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 moim zdaniem ma znacznie za małe dłonie i stopy
wrzecionek Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 według mnie ma zamałą noge od kolana w dół troche dłuższa powinna byc oraz jak to było napisane w porzednim temacie ma kwadratowe kable
dariusz Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 po co mu lapki skoro nic nimi nie zlapie, natura wymyslila cos takiego jak kciuk. on ma byc czleko ksztaltny? (trudne slowo)
Dirk Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 Widać poprawę:) i to znaczną (na lepsze).Ale dlaczego tak się uczepiłeś tych kolców na robocie;)?Wzmocnij trochę nogi. Zmień też stopy na takie bardziej przypominające te w robotach.
urban Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 mam duży problem (poprawiłęm już palce i nogi dodałem szyję i nowe stopy) ale nie mam pojęcie jaką dać głowę błagam pomóżcie mi
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 może to Ci się przyda: http://www.neatstuff.net/space-robots/Metal-House-Piston-Robot.jpg http://www.yngve.bravehost.com/images/darcages_robot.jpg http://www.k3dgraphics.com/Gallery/images/Characters/Copy%20of%20robot_head.jpg http://www.uwic.ac.uk/csad/staff/Staff_work/Staff%20images/robotHead_1999.jpg http://www.robots.org/images/2001_Robot_Games/g10.jpg http://digilander.libero.it/SuperRobotMuseum/MyImages/GetterOneHead.jpg http://www.expedition-engineering.com/rockin_ron_-_head.jpg pozdrawiam
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 i jeszcze pooglądaj screeny z gry Transformers, Robocopa, Terminatora, Gwiezdnych Wojen, Władcy Pierścieni, Pokemonów, zobacz na 3d total sf, ale to tylko dla zarysu głowy bo inaczej złamiesz regulamin
urban Napisano 8 Sierpień 2005 Autor Napisano 8 Sierpień 2005 update broń jest jeszcze w robocie oceńcie głowe i powiedzcie co dodać jak zwykle odwołuję się do tytułu: odpowiadajcie!! Dzięk
hkropinski Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 silnik odrzutowy na plecach powinien być bardziej rzeczowy. od razu po spijrzeniu powinno się wiedzieć że to silnik, bo narazie to wygląda nijako. hełm mało szczegółowy, stopom nie potrzebny otwór między palcami ( wygląda jak jakiś rapor ), spluwa do przeglądu... jest mało szczegółowa, wielki korpus ( ? ) wogule to jest za duże, lufy mają zbyt duży rozstaw, trochę niewymiarowo, takiego robocika to ta spluwa chyba by przewróciła, no chyba, że jak napisałeś robot ma latać w kosmosie... pozdrawiam
hkropinski Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 ale tak sobie patrzę i myslę - sam napisałeś, że robot ma latać w kosmosie. jak będzie latał w kosmosie to będzie uzywał spluwy małego kalibru? takiej jak ma na klatce piersiowej? trochę dziwnie bo nie wiem czy kule z takiego czegoś dolecą do przeciwnika...
urban Napisano 9 Sierpień 2005 Autor Napisano 9 Sierpień 2005 wiesz te spluwy małego kalibru raczej są mniejszych przeciwników a ta duża służy do rozwalania dział a te pistolety to służą mu wtenczas gdy wdzieta się na statek i zabija ludzi. (jak pocztasz trochę ksiązek science ficion to będziesz wiedział że takie rzeczy mają miejsce)
hkropinski Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 hehe, chyba tylko w twoim wymyślonym świecie... nie ma miejsca takie zdarzenie. jak jest wielka laserowa spluwa to małe też są laserowe, nie inaczej. jak już masz świat gdzie są leserowe spluwy to pistolety także są laserowe...
wrzecionek Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 popracuj troche nad splówą co do głowy to wsumie morze byc pracuj dalej
ZiBi_PL Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 ja nadal twierdze ze stopy i rece sa ZDECYDOWANIE za male. giwarea wyglada przy nich komicznie
dariusz Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 juz sie nie czepiam do ksztaltu, bo moze miec jaki chce. w koncu bedzie latal w prozni jak domniemam, ale na tych nozkach lepiej niech na statek nie wchodzi bo sie polamie:) tak wiec po co mu te nogi...
hkropinski Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 dareg -> nogi wcale nie są praktyczne i teoretycznie niepotrzebne, ale czy widziałeś kiedyś robota bez nóg? ;-))
jp Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 Coś delikatne ma nóżki ten robot. Może przynajmniej stopy większe? Te kolce sa odjechane, prawie jak od D. Mroza. Działasz na granicy kiczu, ale to mi sie podoba. Powodzenia. Pzdr
dariusz Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 hkropinski -> widzialem bez nog:) np w RTCW, na rekach chodzil:) wiem ze walne glupstwo(:D) ale jakby mial stateczniki to by sie bardziej z lataniem kojarzyl. ofkoz w prozni sa niepotrzebne...
urban Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 dareg--> zapewniam cie ze nogi to on będzie miał zmieniam nieco koncept ten tobot będzie latał na maszynie jeszcze dziś się za nią zabieram
urban Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 daje małego update na którym widać zopiero zarys jak będzie wygladać ten pojazd
dariusz Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 no fajnie, te rakiety kojarze...:D to naped bedzie?
urban Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 napęd będzie z tyłu rakiety będą służyły za broń
urban Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 daje update i pokazuje wam pojazd od przodu i od tyłu(przyd pozstawiam goły bo i zinnymi szczułami wygląda fatalnie tam gie są wgłębienia z przodu dam płomienie lecące z silnika sama dysza jest umieszczona z tyłu
urban Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 coż mam na to dużo czasu w końscu się dowiem nie sądze że ty wszystko wiedziłeś jak byłeś początkującym zawsze moge się zpytać na forum ale tym się zajmę kiedy bedę teksturował
hkropinski Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 a czemu tak na mnie naskakujesz? zapytałem tylko jakigo modyfikatora bądź opcji użyjesz aby zrobic płomienie, czy to co napisałem jest złe bądź nie taktowne???
urban Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 nie chce naskakiwać na nikogo ale jestem początkujacym płomienie obie krutce jak się dowiem płomieniami się zajmę na końcu bo narazie myślę jak teksturować robota i pojazd
urban Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 daje wtępnego updata z robotem w pojeździe
dariusz Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 imho, jesli pojazd i robot beda tak samo szczegolowi, to sie zleja w kupe malutkich czesci
urban Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 jeśli chodzi o modlowanie to już skończyłem robota i pojazd (pojazd zostawiam taki bo inaczej by głupio wyglądał)
hkropinski Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 pojazd jest za mało szczegółowy, a robot ma za dużo niepotrzebnych części, i wg mnie nogi powinny wystawać z kokpitu, zobaczymy co z teksturami, w końcu one one mogą załątwić wszystko
urban Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 po pierwsze to pojazd jest mało szczegułowy bo jak pamiętam to tego typu pojazdy nie były diabelnie szczegułowe. po drugie nogi mu nie mogą wystawać z kokpitu bo po obu stronach będą płomienie sam też myślałem o tym że ktoś mi coś takiego napisze więc tam gdzie ma nogi zrobiłem wgłębienia po trzecie nie wiem o co chodzi z tymi nie potrzebnymi częsciami postaram się objaśnić te części które są wg ciebie nie potrzebne. No a jeśli chodzi telstury to właśnie liczę na nie. Według mnie taki pojazd powinien być jak najbardzie arodynamiczny czyli dodadkowe szczeguły na pojedzie psuły by efekt
hkropinski Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 chodzi o to, że kupa części jest niepotrzebna i musisz wkońcu wiedzieć co dobrze by wyglądało a co psuje wygląd. nic się nie stanie jeżeli jedno miejsce na robocie będzie bez pseudoszczegółów, sorry ale to wygląda trochę śmiesznie jak robot jest cały porośnięty w jakieś części a pojazd jest nagi... masz rację takie pojazdy nie są diabelnie szczegółowe, ale ni są gołe, co do tekstur może być w niektórych miejscach ciężko, jest trochę trójkątów, pozmieniałbym jeszcze większość rur bo są kwadratowe, ale sam piszesz: jesteś początkujący więc praca może być. popraw to co piszę wyżej i będzie całkiem dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi