Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wg mnie teraz to wygląda o niebo lepiej, skasowałeś wątek więc jako drugą miniaturkę mógłbyś dać stare zdjęcie dla porównania, jeszcze tylko dobre tekstury i one powinny załatwić sprawę

Napisano

daje udate z ostatecznym torsem i daje z ramionami które są jeszcze robione i LUDZIE POWIEDZCIE MI CO MAM POPRAWIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!

 

robot10.jpg

Napisano

nogi za małe względem tułowia i te stopy... jak aladyn - takie ostro zakończone;-)) zawiń je trochę i sprawa przesądzona - aladyn. ten glow chyba jest niepotrzebny, a jak ma być to niżej, pozdrawiam

Napisano

jeszcze zamieżam mu dać coś na kształt placaka odrzutowego ten robot będzie głównie latał ( akcja będzie się działa na jakimś księżycu a ten robot w trakcie lotu będzie sztrzelał do jakiegoś działa u góry będą jakieś asteroidy no i tak to będzie wyglądać.)

hkropinski--> nie mogę umieścić tego mechanizmu(wiem rzeby to tepiej wyglądało ale już daję na plecach ten mechanizm latania)

dareg--> stawy nóg zmienię bo moim zdaniem teraz są za małe w porónaniu do nóg i chyba tylko wy widzcie ten wątek.

Napisano

Widać poprawę:) i to znaczną (na lepsze).Ale dlaczego tak się uczepiłeś tych kolców na robocie;)?Wzmocnij trochę nogi. Zmień też stopy na takie bardziej przypominające te w robotach.

Napisano

mam duży problem (poprawiłęm już palce i nogi dodałem szyję i nowe stopy) ale nie mam pojęcie jaką dać głowę błagam pomóżcie mi

Napisano

i jeszcze pooglądaj screeny z gry Transformers, Robocopa, Terminatora, Gwiezdnych Wojen, Władcy Pierścieni, Pokemonów, zobacz na 3d total sf, ale to tylko dla zarysu głowy bo inaczej złamiesz regulamin

Napisano

update broń jest jeszcze w robocie oceńcie głowe i powiedzcie co dodać jak zwykle odwołuję się do tytułu: odpowiadajcie!! Dzięk

 

robot13.jpg

Napisano

silnik odrzutowy na plecach powinien być bardziej rzeczowy. od razu po spijrzeniu powinno się wiedzieć że to silnik, bo narazie to wygląda nijako. hełm mało szczegółowy, stopom nie potrzebny otwór między palcami ( wygląda jak jakiś rapor ),

spluwa do przeglądu... jest mało szczegółowa, wielki korpus ( ? ) wogule to jest za duże, lufy mają zbyt duży rozstaw, trochę niewymiarowo, takiego robocika to ta spluwa chyba by przewróciła, no chyba, że jak napisałeś robot ma latać w kosmosie... pozdrawiam

Napisano

ale tak sobie patrzę i myslę - sam napisałeś, że robot ma latać w kosmosie. jak będzie latał w kosmosie to będzie uzywał spluwy małego kalibru? takiej jak ma na klatce piersiowej? trochę dziwnie bo nie wiem czy kule z takiego czegoś dolecą do przeciwnika...

Napisano

wiesz te spluwy małego kalibru raczej są mniejszych przeciwników a ta duża służy do rozwalania dział a te pistolety to służą mu wtenczas gdy wdzieta się na statek i zabija ludzi. (jak pocztasz trochę ksiązek science ficion to będziesz wiedział że takie rzeczy mają miejsce)

Napisano

hehe, chyba tylko w twoim wymyślonym świecie... nie ma miejsca takie zdarzenie. jak jest wielka laserowa spluwa to małe też są laserowe, nie inaczej. jak już masz świat gdzie są leserowe spluwy to pistolety także są laserowe...

Napisano

juz sie nie czepiam do ksztaltu, bo moze miec jaki chce.

w koncu bedzie latal w prozni jak domniemam,

ale na tych nozkach lepiej niech na statek nie wchodzi bo sie polamie:)

tak wiec po co mu te nogi...

Napisano

Coś delikatne ma nóżki ten robot. Może przynajmniej stopy większe? Te kolce sa odjechane, prawie jak od D. Mroza. Działasz na granicy kiczu, ale to mi sie podoba. Powodzenia.

Pzdr

Napisano

hkropinski -> widzialem bez nog:) np w RTCW, na rekach chodzil:)

wiem ze walne glupstwo(:D) ale jakby mial stateczniki to by sie bardziej z lataniem kojarzyl. ofkoz w prozni sa niepotrzebne...

Napisano

dareg--> zapewniam cie ze nogi to on będzie miał

zmieniam nieco koncept ten tobot będzie latał na maszynie jeszcze dziś się za nią zabieram

Napisano

daje update i pokazuje wam pojazd od przodu i od tyłu(przyd pozstawiam goły bo i zinnymi szczułami wygląda fatalnie tam gie są wgłębienia z przodu dam płomienie lecące z silnika sama dysza jest umieszczona z tyłu

 

 

pojazd2.jpg

 

 

pojazd1.jpg

Napisano

coż mam na to dużo czasu w końscu się dowiem nie sądze że ty wszystko wiedziłeś jak byłeś początkującym zawsze moge się zpytać na forum ale tym się zajmę kiedy bedę teksturował

Napisano

nie chce naskakiwać na nikogo ale jestem początkujacym płomienie obie krutce jak się dowiem płomieniami się zajmę na końcu bo narazie myślę jak teksturować robota i pojazd

Napisano

pojazd jest za mało szczegółowy, a robot ma za dużo niepotrzebnych części, i wg mnie nogi powinny wystawać z kokpitu, zobaczymy co z teksturami, w końcu one one mogą załątwić wszystko

Napisano

po pierwsze to pojazd jest mało szczegułowy bo jak pamiętam to tego typu pojazdy nie były diabelnie szczegułowe.

po drugie nogi mu nie mogą wystawać z kokpitu bo po obu stronach będą płomienie sam też myślałem o tym że ktoś mi coś takiego napisze więc tam gdzie ma nogi zrobiłem wgłębienia

po trzecie nie wiem o co chodzi z tymi nie potrzebnymi częsciami postaram się objaśnić te części które są wg ciebie nie potrzebne.

No a jeśli chodzi telstury to właśnie liczę na nie. Według mnie taki pojazd powinien być jak najbardzie arodynamiczny czyli dodadkowe szczeguły na pojedzie psuły by efekt

Napisano

chodzi o to, że kupa części jest niepotrzebna i musisz wkońcu wiedzieć co dobrze by wyglądało a co psuje wygląd. nic się nie stanie jeżeli jedno miejsce na robocie będzie bez pseudoszczegółów, sorry ale to wygląda trochę śmiesznie jak robot jest cały porośnięty w jakieś części a pojazd jest nagi... masz rację takie pojazdy nie są diabelnie szczegółowe, ale ni są gołe, co do tekstur może być w niektórych miejscach ciężko, jest trochę trójkątów, pozmieniałbym jeszcze większość rur bo są kwadratowe, ale sam piszesz: jesteś początkujący więc praca może być. popraw to co piszę wyżej i będzie całkiem dobrze.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności