dami9 Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 Witam! postanowiłem, że zaraz po rejestracji umieszczę na forum mój nowy projekt mrocznego pokoju. Został on stworzony w 3ds max 7. Robiłem go +/- 1,5 godziny.
Leleń Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 Witam(y) na forum. Narazie ta pracka nie jest zbytnio tegos, ale dales ja do wipa (masz szczescie;)) wiec do poprawy na 1 plan idzie (przynajmniej mi sie tak wydaje): - bump na scianach, niedosc ze za mocny to czasami (w rogu) rozmyty... - ta mgla jest dziwna, za gesta i powinna unosic sie tez wyzej troche - ogien moze byc jesli ma byc taki klimat, jesli jakas realistyka to do wymiany - textury na ramach powienienes chyba obrocic - malo jest wiec wiecej nie widze bledow... kominek daje rade, moze jeszcze te zdj zmien Pozdr i powodzenia.
dami9 Napisano 8 Sierpień 2005 Autor Napisano 8 Sierpień 2005 Po pierwsze dzięki za te wszystkie uwagi, zaraz się zajmę sceną :), ale chcę podkreślić, iż jest to dopiero początek projektu. Pozdrawiam!
mr.funky Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 .. no i podwyzsz troche sufit bo wyglada jakby pokoj mial 1,5 metra wysokosci :)
dami9 Napisano 9 Sierpień 2005 Autor Napisano 9 Sierpień 2005 Dodałem stół ze świecznikiem... jak na razie i poprawiłem niektóre błędy (bump na ścianach, wysokość pokoju oraz mgłę).
Leleń Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 nie widze...? gdzie to zdj ;P a juz widze;) ale ten stol ma NOOOGI! hehe zmiejsz je (w szer), zmien ujecie bo jest beznadziejne (dalej troche), bump teraz jest na scianach dobry, ale... ale nie pasuje tam taka texturka, moze zmienisz ja na jakas szara/zniszczona, pajeczyne jabym wyrzucil, ale mozesz ja jakos zmodyfikowac, tam mgla jest lepsza, ale moze moglaby byc w calym pokoju az do sufitu tylko nie tak gesto, troszke tu troszke tam, wiesz o co chodzi... swiecznik fajny. pozdr
hkropinski Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 brak bumpa, ogień do wymiany, nie daje światła, brak widocznych źrudeł światła ( prócz ognia ), tekstury zbyt jednolite, bardzo pusto, skąd się wziął ten dym w pokoju, jest nierealny, ale ja nigdy takiego czegoś w pokoju nie widziałem, ramy obrazów zbyt mieszają się ze ścianą, kominek zły - za nim ściana, gdzie jest wylot na dym? duuużo do poprawy, pozdrawiam
Huter Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 Ogień może wyszedł by lepszy przy robieniu go za pomocą cząsteczek? Kiedyś taki robiłem, co prawda był to płomień świecy, ale wyglądał dość realnie ... ściany wyglądają jak z kamienia - do tego tesktura wydaje się być ściśnięta ... stół faktycznie ma zbyt bycze nogi ... to w kącie to pajęczyna? jak tak to nie wyszła ...
dami9 Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 Światło rzuca właśnie ogień z kominka, a innych źródeł światła nie ma, poza dwoma naściennymi świecznikami w holu, którego renderów jeszcze tu nie umieściłem. Pozdrawiam
dami9 Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 Poza tym tekstura JEST kamienna (taka ma byc), a więcej nie mogę nic w scenie zmienic, ponieważ to nie mój projekt - ja go tylko tworzę, na podstawie tego, co mówi mój znajomy. Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się