Napisano 8 Sierpień 200519 l Witam! postanowiłem, że zaraz po rejestracji umieszczę na forum mój nowy projekt mrocznego pokoju. Został on stworzony w 3ds max 7. Robiłem go +/- 1,5 godziny.
Napisano 8 Sierpień 200519 l Witam(y) na forum. Narazie ta pracka nie jest zbytnio tegos, ale dales ja do wipa (masz szczescie;)) wiec do poprawy na 1 plan idzie (przynajmniej mi sie tak wydaje): - bump na scianach, niedosc ze za mocny to czasami (w rogu) rozmyty... - ta mgla jest dziwna, za gesta i powinna unosic sie tez wyzej troche - ogien moze byc jesli ma byc taki klimat, jesli jakas realistyka to do wymiany - textury na ramach powienienes chyba obrocic - malo jest wiec wiecej nie widze bledow... kominek daje rade, moze jeszcze te zdj zmien Pozdr i powodzenia.
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor Po pierwsze dzięki za te wszystkie uwagi, zaraz się zajmę sceną :), ale chcę podkreślić, iż jest to dopiero początek projektu. Pozdrawiam!
Napisano 9 Sierpień 200519 l .. no i podwyzsz troche sufit bo wyglada jakby pokoj mial 1,5 metra wysokosci :)
Napisano 9 Sierpień 200519 l Autor Dodałem stół ze świecznikiem... jak na razie i poprawiłem niektóre błędy (bump na ścianach, wysokość pokoju oraz mgłę).
Napisano 9 Sierpień 200519 l nie widze...? gdzie to zdj ;P a juz widze;) ale ten stol ma NOOOGI! hehe zmiejsz je (w szer), zmien ujecie bo jest beznadziejne (dalej troche), bump teraz jest na scianach dobry, ale... ale nie pasuje tam taka texturka, moze zmienisz ja na jakas szara/zniszczona, pajeczyne jabym wyrzucil, ale mozesz ja jakos zmodyfikowac, tam mgla jest lepsza, ale moze moglaby byc w calym pokoju az do sufitu tylko nie tak gesto, troszke tu troszke tam, wiesz o co chodzi... swiecznik fajny. pozdr
Napisano 9 Sierpień 200519 l brak bumpa, ogień do wymiany, nie daje światła, brak widocznych źrudeł światła ( prócz ognia ), tekstury zbyt jednolite, bardzo pusto, skąd się wziął ten dym w pokoju, jest nierealny, ale ja nigdy takiego czegoś w pokoju nie widziałem, ramy obrazów zbyt mieszają się ze ścianą, kominek zły - za nim ściana, gdzie jest wylot na dym? duuużo do poprawy, pozdrawiam
Napisano 9 Sierpień 200519 l Ogień może wyszedł by lepszy przy robieniu go za pomocą cząsteczek? Kiedyś taki robiłem, co prawda był to płomień świecy, ale wyglądał dość realnie ... ściany wyglądają jak z kamienia - do tego tesktura wydaje się być ściśnięta ... stół faktycznie ma zbyt bycze nogi ... to w kącie to pajęczyna? jak tak to nie wyszła ...
Napisano 10 Sierpień 200519 l Autor Światło rzuca właśnie ogień z kominka, a innych źródeł światła nie ma, poza dwoma naściennymi świecznikami w holu, którego renderów jeszcze tu nie umieściłem. Pozdrawiam
Napisano 10 Sierpień 200519 l Autor Poza tym tekstura JEST kamienna (taka ma byc), a więcej nie mogę nic w scenie zmienic, ponieważ to nie mój projekt - ja go tylko tworzę, na podstawie tego, co mówi mój znajomy. Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto