Posted August 13, 200519 yr następujący kłopot: modeluje maskę, siatka wygląda tak jak na miniaturce1. niby jest ok, ale kiedy daję mesh smootha wszystko to co powinno być przy światłach ( wgłąębienie ) znika - miniaturka2. pozdrawiam
August 13, 200519 yr to raczej nie problem bo tak powinno byc ;] mozesz uzyc funkcji chamfer na poszczegolnych krawedziach zeby zaostrzyc dzialanie mesh smotha ... poczytaj tutoriale o modelowaniu samochdow .. tam jest wszystko o tej technice napisane
August 13, 200519 yr Author tak, czytałem, używam chamfera itp. ale modeluję audi a8 i tam jest takie coś wyraźnie widoczne a umnie nic...
August 13, 200519 yr daj na krawedzie wokol swiatla (otaczajace swiatlo) chamfer (jakis maly) a zobaczysz wglebienie ps. na serio nie masz chamfera
August 13, 200519 yr tak, czytałem, używam chamfera itp... Moze mu o extrude chodzi xD? [w miejscu swiatel ;)]
August 13, 200519 yr tam jest takie coś wyraźnie widoczne a umnie nic... Wiec to dorob zamiast sie pytac tutaj... Napewno gdzies bylo o tym, ze to chamfer...
August 13, 200519 yr Author kurcze, może to nie ten chamfer. bo edytuję edit poly, zaznaczam krawędzie i robię opcję chamfer ( tą pod extrude ). i z jednej lini wyszły mi dwie - tam na środku maski gdzie powinien być spad.
August 13, 200519 yr jeżeli chodzi o meshsmootha to poczytaj FAQ: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=4384 może pomoże pozdr
August 14, 200519 yr weź pokaż ten tutek bo wysiadaja powoli pomysły :P ps nie masz chamfera, zresztą nie wszędzie piszą w tutkach zaznacz edge i daj chamfer z wartościa np 0.2 :P
Create an account or sign in to comment