Jump to content

Featured Replies

Posted

następujący kłopot: modeluje maskę, siatka wygląda tak jak na miniaturce1. niby jest ok, ale kiedy daję mesh smootha wszystko to co powinno być przy światłach ( wgłąębienie ) znika - miniaturka2. pozdrawiam

  • Replies 10
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

to raczej nie problem bo tak powinno byc ;]

 

mozesz uzyc funkcji chamfer na poszczegolnych krawedziach zeby zaostrzyc dzialanie mesh smotha ...

 

poczytaj tutoriale o modelowaniu samochdow .. tam jest wszystko o tej technice napisane

  • Author

tak, czytałem, używam chamfera itp. ale modeluję audi a8 i tam jest takie coś wyraźnie widoczne a umnie nic...

używam chamfera itp.

 

ale u ciebie na siatce nie widze zadnego chamfera ...

daj na krawedzie wokol swiatla (otaczajace swiatlo) chamfer (jakis maly) a zobaczysz wglebienie

ps. na serio nie masz chamfera

tak, czytałem, używam chamfera itp...

 

Moze mu o extrude chodzi xD? [w miejscu swiatel ;)]

tam jest takie coś wyraźnie widoczne a umnie nic...

Wiec to dorob zamiast sie pytac tutaj...

Napewno gdzies bylo o tym, ze to chamfer...

  • Author

kurcze, może to nie ten chamfer. bo edytuję edit poly, zaznaczam krawędzie i robię opcję chamfer ( tą pod extrude ). i z jednej lini wyszły mi dwie - tam na środku maski gdzie powinien być spad.

Mozna tez zaznaczyc krawedzie na okolo wglebien i zwiekszyc wartosc crease.

weź pokaż ten tutek bo wysiadaja powoli pomysły :P ps nie masz chamfera, zresztą nie wszędzie piszą w tutkach zaznacz edge i daj chamfer z wartościa np 0.2 :P

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy