Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

następujący kłopot: modeluje maskę, siatka wygląda tak jak na miniaturce1. niby jest ok, ale kiedy daję mesh smootha wszystko to co powinno być przy światłach ( wgłąębienie ) znika - miniaturka2. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to raczej nie problem bo tak powinno byc ;]

 

mozesz uzyc funkcji chamfer na poszczegolnych krawedziach zeby zaostrzyc dzialanie mesh smotha ...

 

poczytaj tutoriale o modelowaniu samochdow .. tam jest wszystko o tej technice napisane

Napisano
  • Autor

tak, czytałem, używam chamfera itp. ale modeluję audi a8 i tam jest takie coś wyraźnie widoczne a umnie nic...

Napisano
używam chamfera itp.

 

ale u ciebie na siatce nie widze zadnego chamfera ...

Napisano

daj na krawedzie wokol swiatla (otaczajace swiatlo) chamfer (jakis maly) a zobaczysz wglebienie

ps. na serio nie masz chamfera

Napisano
tak, czytałem, używam chamfera itp...

 

Moze mu o extrude chodzi xD? [w miejscu swiatel ;)]

Napisano
tam jest takie coś wyraźnie widoczne a umnie nic...

Wiec to dorob zamiast sie pytac tutaj...

Napewno gdzies bylo o tym, ze to chamfer...

Napisano
  • Autor

kurcze, może to nie ten chamfer. bo edytuję edit poly, zaznaczam krawędzie i robię opcję chamfer ( tą pod extrude ). i z jednej lini wyszły mi dwie - tam na środku maski gdzie powinien być spad.

Napisano

Mozna tez zaznaczyc krawedzie na okolo wglebien i zwiekszyc wartosc crease.

Napisano

weź pokaż ten tutek bo wysiadaja powoli pomysły :P ps nie masz chamfera, zresztą nie wszędzie piszą w tutkach zaznacz edge i daj chamfer z wartościa np 0.2 :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności