Jump to content

Illustrator nie czyta alphy w tiffie


Shogun 3D

Recommended Posts

Jak w temacie. Jak to obejść? na co dzień uzywam Corela, a Illustratora tylko do konwersji EPS na DWG. Tym razem mam klienta, który życzy sobie AI, i nie ma Corela, ja na tomiast mam bliski deadline i baaardzo duży problem. Ze wzgledu na krotki deadline prosze o odpowiedzi najlepiej na gg. (w profilu obok. :) Z góry baaaaardzo dziekuję. :D

Link to comment
Share on other sites

możesz w PS wczytać zaznaczenie z alphy i spróbowac zamienić to na path.

możesz też wykonać projekt w AI na pliku photoshopa i to co masz maskowane z tym co jest pod tym zamienić na bitmapę. identyczna procedura dotyczy corela, nikt do druku nie przyjmie plików postscriptowych z bitmapami z aplhą.

Link to comment
Share on other sites

Ja w ogóle chetnie bym im dał po prostu bitmapę w odpowiedniej rozdziałce, bez pytania, w czym to robić. Tylko oni chcą AI i już. Na dodatek dwie wersje rozdziałki, czcionki na krzywe w jednej, bez konwersji na krzywe w drugiej i zzipowane, i na dodatek osobno tekst w Quarku. Po co im Quark? To przecież billboard. Co to za drukarnia, co Corela nie ma?

Link to comment
Share on other sites

Wiem, plotowałem na Mutochu, znam Onyxa. Wiem jednak, że to ma być offset.

Jak ja nie cierrrrpię Illustratora!!!!!!

Do Corela mozna wrzucic bitmapę 5000x5000, do tego 50 obiektów z dowolnie tęczowym gradientem i przezroczystością tonalną, i będzie chodził jak burza, a Illustrator na hasło avatar wystawia gardę i się zawiesza. Grrrrr!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

z ta przezroczystoscia to bym polemizowal :)

wlasnie alfa i przezroczystosc nie dziala na offsecie, podobnie nie mozna skalowac i obracac o dowolny kąt.

zrob tak jak mowi sans

wszystkie bitmapy zamien w jedna a krzywe niech sobie pozostana krzywymi.

zawsze w sumie moga sami to zrobic bo dajesz im plik ai, z tym ze przygotuj sie na bluzgi ;)

Link to comment
Share on other sites

PostScript, czyli w skrócie interpreter naświetlarki nie obsługuje przeźroczystości! Tak więc jeżeli wyślemy naszą ulotkę w tej formie, którą mamy obecnie, filmy zostaną naświetlone nieprawidłowo i będzie to tylko i wyłącznie nasza wina! Także bitmapy, które zostały obrócone o kąt inny niż wielokrotność 45 stopni też maja szansę wyjść źle

http://ef.art.pl/index.php?p=8&a=6&id=5

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy