Posted August 17, 200519 yr mam np dwa spline'y, ktore chce polaczyc ze soba koncami, tak by tworzyly zamknieta krzywa. Pytanie jak to zrobic, aby z tym co powstanie dalo sie zrobic "convert to editable mesh"?
August 18, 200519 yr Author To pieknie, ze jest taka mozliwosc... Ja dopiero zaczynam przygode z 3ds, wiec jak mozesz to podeslij mi jak to zrobic, bo sam juz nie wiem czego jeszcze sprobowac.
August 18, 200519 yr a udało Ci się połączyć te dwa spliny czy nie?? Klikając na te połączone spliny nie opcji convert to editable poly??
August 19, 200519 yr weź najpierw przerób podstawy 3dsmax'a bo niedojdziesz daleko w ten sposób - o łączenie wierzchołków splainów czy jak to tam sie nazywa jest w faq na forum a zlalezc panel z modyfikatorami to nie taka straszna rzecz.
August 19, 200519 yr w maxowych tutorialach jest pięknie wytłumaczone jak to zrobić na przykładzie konika szachowego, w helpie też napewno znajdziesz odpowiedź Pozdrawiam