thrcill Napisano 17 Sierpień 2005 Napisano 17 Sierpień 2005 mam np dwa spline'y, ktore chce polaczyc ze soba koncami, tak by tworzyly zamknieta krzywa. Pytanie jak to zrobic, aby z tym co powstanie dalo sie zrobic "convert to editable mesh"?
piotrek Napisano 17 Sierpień 2005 Napisano 17 Sierpień 2005 o ile pamiętam - da się ;] jest też modyfikator surface
thrcill Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 To pieknie, ze jest taka mozliwosc... Ja dopiero zaczynam przygode z 3ds, wiec jak mozesz to podeslij mi jak to zrobic, bo sam juz nie wiem czego jeszcze sprobowac.
piotrek Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 a udało Ci się połączyć te dwa spliny czy nie?? Klikając na te połączone spliny nie opcji convert to editable poly??
Hindus Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 weź najpierw przerób podstawy 3dsmax'a bo niedojdziesz daleko w ten sposób - o łączenie wierzchołków splainów czy jak to tam sie nazywa jest w faq na forum a zlalezc panel z modyfikatorami to nie taka straszna rzecz.
Vorek Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 w maxowych tutorialach jest pięknie wytłumaczone jak to zrobić na przykładzie konika szachowego, w helpie też napewno znajdziesz odpowiedź Pozdrawiam
thrcill Napisano 19 Sierpień 2005 Autor Napisano 19 Sierpień 2005 dobra, dzieki... Juz sobie poradzilem :)
Rekomendowane odpowiedzi