gregorias Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 Mam maly problem. Otoz nie wiem jak mam ustawic w 3ds maxie 7 opcje tak by wykorzystywal mental raya poprawnie(bo albo nie widze w ogóle zadnego efektu albo wszystko jest przejaskrawione i nie naturalne). Pomożecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 znajdz sobie jakis tutek na temat ustawiania oświatlenia w mental rayu - google = mental ray tutorial czy cos takiego pełno tego w sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 a jak 3dsmax wykorzystuje mr niepoprawnie? może jakiś screen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorias Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2005 teraz w nie wiem jak to zrobilem, ale czy nie mozecie po prostu dac wlasne ustawienia do mental raya?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 nie, ponieważ w każdej scenie, te ustawienia się zmieniają - zależnie od budowy sceny, sposobu oświetlenia, materiałów etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 no jeśli chcesz domyślne ustawienia to po prostu stwórz nową scenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edi Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 Pokaż jaką scene oświetlasz, a najlepiej daj ją jako załącznik. Wtedy może coś się wykombinuje. Jasnowidzów u nas mało więc ciężko wyczuć o co może chodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorias Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2005 ale tu chodzi o kosmetyczne zmniany tzn. jest chyba jakis standardowy wzor, zeby zrobic po prostu realistyczne oswietlenie(choc troche)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 Ehh... - - - - tutoriale: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=11688 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tymek Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 Takiego wzoru nie ma i nigdy nie będzie. Wszystko zależy od tego ile i jakich świateł używasz... czy robisz scenę dzienną czy nocną. Jakich materiałów używasz? Jak scena jest dzienna to w pełnym słońcu, czy zachmurzone niebo? Nie da ma opcji Photoreal do zaznaczenia, która trzaśnie renderek, że kopara opada. Musisz sam posiedzieć i pokombinować. Po to jest tyle opcji, bo każda coś tam robi i w mniejszym lub większym stopniu wpływa na końcowy wynik. Jeżeli chcesz jakiegoś schematu to proszę: używaj świateł IES i włączaj Global Ilumination a będziesz miał scenę oświetloną zgodnie z prawami fizyki. polecam to: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&idd=9&id=22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 Nie da ma opcji Photoreal hehe kurde to dla tego juz tak dlugo szukam tej opcji :) a czemu nikt wczesniej nie powiedzial ze jej nie ma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 24 Sierpień 2005 Share Napisano 24 Sierpień 2005 jak chcesz fotorealistyczną jakość to przesiąź się na maxwella :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackVasi Napisano 25 Sierpień 2006 Share Napisano 25 Sierpień 2006 pewne bede lokalnym noobem ale co to sa swiatla IES??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 25 Sierpień 2006 Share Napisano 25 Sierpień 2006 JackVasi-zapytaj o to moze w innym wątku nastepnym razem, a tym czasem tu jest tutek i w nim uzyte są ies`y http://www.evermotion.org/?unfold_exclusive=86&unfold=exclusive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się