Napisano 30 Sierpień 200519 l Witam. W ramach mojego codziennego treningu dzisiaj znowu przyszła kolej na mapy normalnych. Tak więc chwyciłem za ZBrush'a i porzeźbiłem sobie troche. Po godzinie model był gotowy ... ale robota się dopiero tak na prawde tym zaczeła ... :o...:D ZBrush2, 3dsMax7, Photoshop Mam nadzieje, że się spodoba jak i również, że nie będzie problemu z rozróżnieniem który jest lowpoly ;) (965 tri). A oto efekty Tak wyglądał mesh już maxie: i zbliżenie: Siatka lp wygląda tak: A tu już różne wariacje oświetlenia i parametrów shader'a dla modelu hipoly jak i low poly żeby możnabyło porównać efekty: Licze na konstruktywne komentarze. Pozdrawiam!
Napisano 30 Sierpień 200519 l Świetne - Doom 3 normalnie :) Tekstura mi się bardzo podoba, design też nienajgorszy. Renderki klimatyczne. Jestem na TAK
Napisano 31 Sierpień 200519 l Ten potwór jest doprawdy obrzydliwie piękny! No normalnie "normalne" wyszły świetnie Dobra robota
Napisano 1 Wrzesień 200519 l A co to jest mapa normalnych ?? (LOL) Dla mnie gitara. Normal zajefajny. jedyne co mi nie pasuje to dobor kolorow dla monstera. Chybaze to ma byc jakas wersja zlego dziadka klozetowego ;)
Napisano 1 Wrzesień 200519 l wyglada supcio .. troche mnie dziwi ten zanik szczegolow pod okiem (jest taki jakby wygladzony) i patrzac z tylu szyja tak trochu dziwnie hmm otexturowana ? ;] poza tym good job ;] pozdro
Napisano 1 Wrzesień 200519 l bardzo symaptycznie to wygląda, równiez jestem na tak, czepiac sie nie będę bo nie mam czego, podoba mi się ityle, tak z innej beczki tez trochę próbuję zbrusha ale wymiękam przy nim ; )
Napisano 2 Wrzesień 200519 l Autor Dzięki panowie za docenienie pracy, za jakiś czas jeszcze coś podeśle. ...ale hola hola ... czyżby ktoś jednak miał jakieś obiekcje? ;) :D Por@szek => rozejżyj się, świat jest piękny i kolorowy więc dlaczego mam niby nie korzystać z jego błogosławieństwa? ;) A z tym dziadkiem to żeś wyjechał ... Kakrotto13 => oj, takie prezenty to się właśnie dostaje jak poczas rozkładania UV'ałek przeoczy się jakiegoś vertexa :o. Jak dobrze że to z tym przypadku kwestia tylko ponownego wciśnięsia :] ... nice :> A to taka eksperymentalna jest ta tekstura, więc różnie i wychodziła w różnych miejscach. W sumie cały model to jeden wielki poligon doświadczalny, a i tak wyszło 100 razy lepiej niż śmiałem nawet przypuszczać zabierając się do niego. Giorgione => Jak ogólnie wiadomo świetnie (czyt.: genialnie) rysujesz - jestem pewien, że gdybyś dotknął ZBrusha to by nam tu na forum szczęki opadały ... Jeżeli jeszcze go nie używałeś to nie zwlekaj z nadrobieniem tej zaległośći. Chciałbym kiedyś zobaczyć jakiś masterpiece ZBrusha w wykonaniu krajowego grafika. Pozdrawiam!
Napisano 2 Wrzesień 200519 l bardzo fajne shadery....nie wogóle cała pracka jest fajowa - wygląda jak taki alien jakiś co z śluzu dopiero co wyszedł - bomba - dajcie mu rekome :)
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Autor Hey Dawno mnie tu nie było oj dawno :/ Korzystajac z tego wątka wrzucam model już inny i puki co w wersji hp z b.wstępnymi (czyt. poglądowymi) teksturami. Jak będe miał troche czasu kiedys to postaram się go dokończyć. hindus => :) heh 1rekomendacja na jakiś czas mi kompletnie wystarczy ;D, ale dzięki.
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Nooo Pain zaczynasz wymiatac ZB. :]. Jak znajde chwilke to tez sie za ZB wezme. Narazie jednak na horyzoncie nie widze ziarnka czasu ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto