muody Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Witam! Jest to mój pierwszy wątek tutaj, choć wcześniej byłem czytelnikiem forum. Mam nadzieję, że okażecie zrozumienie dla człowieka z pół-rocznym doświadczeniem w zakresie grafiki komputerowej :D Do rzeczy... z dwoma kolegami robię kopalnie księżycową. W 2038 nowo powstały Drugi Związek Radziecki nie przejmuje się bazą - oficjalnie opuszczoną - ale wciąż wydobywa kryształy, niezgodnie z międzynarodowym prawem... tak, zgadliście - w środku wylęga się nieco obcych i powoli przejmują kontrolę ;] Po skończeniu modelowania i teksturowania chcemy zrobić kilka renderów, taki mini-komiks. A teraz - proszę o obiektywną krytykę. Wejście do głównego tunelu: http://img150.imageshack.us/img150/8544/29scianka2eq.jpg Łazik-koparka (gąsienicie i koła do wymiany, nieco zmodyfikuję "żuraw"): łazik w akcji: http://img301.imageshack.us/img301/1551/gotowy21be.jpg wszystko w blenderze robione, render łazika w Yafray NO! po trzeciej edycji linki działają :D
RA Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Cos ci scielo. ;) EDIT: No jest. :) Scenariusz nie jest zbyt wybujaly, ale mozna cos z niego wyciagnac. :) Modele malo skomplikowane, a te tryby w laziku... malo funkcjonalne (zwlaszcza ze wygladaja jakby dzialaly jak tryby miedzy soba). Tekstury nie sa zbyt ciekawe. :( Popracujcie nad nimi, duzo szczegolu. pozdrawiam
muody Napisano 6 Wrzesień 2005 Autor Napisano 6 Wrzesień 2005 ah, dodam że te chamskie sześciany-lampy po brzegach będą zmienione na "normalne" światło
Dawcio_m Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Jak dobrze widzę to te zębatki są połączone i chyba nie zadziałają jedna sie będzie kręcić w jedną stronę a druga w drugą i taśma sie rozerwieje hehe
muody Napisano 9 Październik 2005 Autor Napisano 9 Październik 2005 pasek od sieczkarki wymieniony na "normalniejsze" gąsienice, dodane drzwi od lewej, kolejny niedokończony reflektor (jeszcze bez tekstur), teraz będą trzy etapy: 1. okablowanie, odłamki, "śmieci" dookoła 2. teksturowanie wszystkiego 3. POSTACIE i ostateczny kadr http://img159.imageshack.us/img159/7926/054hg.jpg zbliżenie na łazik: http://img88.imageshack.us/img88/6536/05a0re.jpg
muody Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 i pierwsze eksperymenty z "kurzem" http://img439.imageshack.us/img439/3820/089ku.jpg
Secator Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Ładne te ekrany po prawej, ładne szafki w prawym rogu, ładny kurz, ładne tekstury Brzydka: koparka, gigantyczne zbiorniki z niewiadomoczym, te paski na ziemi tez mi sie niepodobają zabardzo :|
Koniu_PL Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Secator - zbiorniczki są na tlen ;P Natomiast co do piasku to sie zgodze... Zmień na jakąś inną texture... I może dodaj jeszcze gdzieś flagę ZSRR 2 :) Ogólnie bardzo ładnie wymodelowane, ale kopareczka powinna mieć większą łopatę... Ogólnie fajnie ;) Pozdro i powodzenia.
Leleń Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 niezle, tylko te swiatla jakby tam nie braly udzialu w ogole w oswietleniu;p moze przyciemnij troszke scenke (bo teraz wszedzie jednakowo jasno)... a i jak zrobiles ten kurz? :] pozdr
muody Napisano 10 Październik 2005 Autor Napisano 10 Październik 2005 kurz to zwyczajny efekt mgły, niska odległość startowa od kamery, ale bardzo daleki "koniec", thx for comments, ale zbiorników nie ruszę ;) koparka mam nadzieję ładniej wyjdzie "w akcji", następny render postaram się ciemniejszy. co do piasku... macie na myśli podłogę tak?
Shogun 3D Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Te światła są faktycznie bardzo jasne. Daj ich może mniej, albo przygaś co najmniej o 50%. Ten klimat dobrze pasuje do atmosfery rodem z Obcego. Postaraj sie moze to światło do niego upodobnić. Te paski sygnalizacyjne na ziemi mnie nie przekonują. Może po prostu je wytlocz wgłąb, na głębokość 2 - 2,5 szerokosci szczeliny i daj na dno rządek słabych directional lights z volumetric fog. Możesz je też zredukowac o połowę i dać im glowa. chodzi mi o efekt światła równoważącego słabe, żółte światło górne. No i moze zmień kolor z zielonego np. na czerwony, albo zmień odcień zieleni, bo ten jest zbyt żarówiasty.
Sargoth Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 a jakim piasku wy mowicie? :P chodzi pewnie o paski (te zielone swiatelka jak sadze :P)
muody Napisano 23 Październik 2005 Autor Napisano 23 Październik 2005 skonczony tyl pomieszczenia poprawione kompy wlasciwie ta czesc kopalni bede juz konczyl, dwaj 'wspolpracownicy' ;) skonczyli juz modelowanie tunelu za brama, wiec zostalo tylko oteksturowanie, modele gniazd obcych i finalna kompozycja
mkk3a Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 to będzie jakaś animacja, czy co? może juz o tym pisales, ale nie czytałem wszystkich odpowiedzi mam pewne zastrzeżenia do tych zbiorników - jeśli to ciekły tlen, to muszą być porządnie schłodzone, a trzymanie ich w takich walcach na dłuższą mete chyba nie jest zbyt ekonomiczne... ale poza tym bardzo fajne i klimatycznie. wg mnie nie jest za jasno - przecież nie zawsze musi być strasznie ciemno, aby był fajny klimat
muody Napisano 24 Październik 2005 Autor Napisano 24 Październik 2005 bedzie to kilka renderow, przedstawiajacych przebieg akcji. tam nie ma ciekłego tlenu, jest jakaś bliżej nieokreślona substancja, służąca jako paliwo do wytwarzania energii - wiszą pod sufitem, bo pod ziemią nie można dowolnie dysponować miejscem thx for comment
Koniu_PL Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 Kurczę.... Muszę przyznać, że jesteś może szczegółowy to złe określenie ;) ale bardzo dokładny ;) Bardzo fajnie wykonane pomieszczonko. Mam nadzieję, że nie zwaliliście gniazd obcych. Bo jak tak to cała praca, a przynajmniej część z obcymi do pupy ;) Ale na pewno nie. Trzymam kciuki. Ps. Z tymi obcymi to chcecie zrobić coś na wzór tych obcych z "Obcego"? Powodzenia ;)
muody Napisano 25 Październik 2005 Autor Napisano 25 Październik 2005 obce to beda pajaki, w tej materii nic oryginalnego nie wymyslisz w razie czego pomysli sie dluzej ;)
Seba711 Napisano 25 Październik 2005 Napisano 25 Październik 2005 Swietna praca, fajnie dobrane teksturki. No i co najwazniejsze jest juz jakis klimacik :D. Powodzenia
*NicoN_ Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 Zgadzam sie z Sebą711 klimacik JEST :D, rendery calkiem [i tylko całkiem] dobre. W niektorych miejscach popraw textory i bedzie GIT jak Skonczy/sz/cie
muody Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 uwaga, nowy robot (by Maqs), tekstury moje (cos sie niszczy jakosc, bo rozdzialka 1024x512) 800x600 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fw9ng3anv1uengu8.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się