Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

mozliwe ze zly dzial wybralem jak cos to przeniescie :D

a wracajac do tematu

jak zrobic crash test gdzie ?? w maxie jakis inny program czy jak

mile widziane porady tutki (video:D)

bo kurcze nie mam pojecia

slyszalem ze sie najpierw rigguje samochod i pozniej... now lasnie co??

malo jest informacji, albo zle szukalem

ps. skoro robie te samochody to trzeba by sie na nich troche powyzywac:D

z gory dzieki

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chodzi tylko o taki pseudo crash test? to pobaw się freeformdeformation, bo jeżeli chodzi o prawdziwe obliczenia to raczej nie max ani nic z grafiką 3d. Do tego jest np program Nastran, ale do tego dochodzi jeszcze teoria elementów skończonych, wytrzymałość materiałów (itd.), i gdyby dało się to tak zrobić nie robiono by testów w realu:D

Napisano

tez jestem zainteresowany tym tematem i chciałbym zacząć coś takieg robić tylko niewiem w jakim programie

Napisano

a to ma byc do animki czy do stilla?

 

Bo jak do stilla to najlepiej na google wziasc referencje i wymodelowac rozbity samochod.

 

A do animki mozna uzyc morph

Napisano

nielot a może reaktorem??

podajże na 3dkingdom był tutek o kulce która rozbija mór, właśnie z wykorzystaniem reaktora, ale ja sie nie znam :]

pozdrawiam

Napisano

A to nie jest przypadkiem tylko pod CADy?

Napisano

Ostatnio miałem troszke czasu i postanowiłem podjąć probe zrobienia takiego crash testu korzystałem z resktora i tutoriala tego z piłeczką rozwalającą ściane. Udało mi sie to jak widac na obrazkach jednak nie potrafie zrobić tak aby na karoseri były widoczne jakieś odkształcenia (wgniecenia rysy itp).

Moze ktoś z was zna sie na tym i może wytłumaczyć.

Z góry dzięki

 

25ym.th.jpg

31qs.th.jpg

11iq1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności