Kluś Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 render kuchni wygląda mega "plastikowo"... prosze o konstruktywne podpowiedzi.
piotrek Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 Myślę, iż na początek powinienieś posiedzieć nad materiałami - wydaje mi się, że pozostawiają wiele do życzenia.
Tymek Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 Włącz Sec. bounce i spróbuj zmienić Color mapping na Exponental albo HSV Exponental. Od tego bym zaczął. Na powstawanie takich mocnociemnych obszarów jak np. pod okapem pomaga zwiększenie Dark multiplier też w Color mapping. Może też być kwestia mocno jednolitych kolorów, które psują końcowy efekt. Jest tu na forum taki fajny topic o oświetlaniu scenek wewnętrznych i zewnętrznych... popatrz i pokombinuj ze swoimi ustawieniami http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885
SWRSC Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 zagadzam sie z mintrillem - pobaw sie material editorem, dodaj jakis reflect na materiały
Kluś Napisano 18 Wrzesień 2005 Autor Napisano 18 Wrzesień 2005 z plastikiem chodzi o to ze sztucznie wyglada..
Kluś Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Tymek. mam pytanie. gdzie dokładnie jest ten topic dotyczący oświetlania scen wewnętrznych i zewnęcznych?
SWRSC Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się