shark_kk Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 Witam. Mam taki problem : Powiedzmy że sobie zrobie boxa dam edit mesch i chciał bym coś wyciąć przy pomocy narzędzia cut. zaznaczam polygony gdzie chcę wycinać i wycinam. ale wychodzą mi jakieś niestworzone kształty. Może macie jakieś inne sposoby na wycinanie. G góry THX wielkie. Pozdrawiam
shark_kk Napisano 24 Wrzesień 2005 Autor Napisano 24 Wrzesień 2005 Tu chodzi tylko o zasadę bo mi jakoś nie wychodzi gdy wybieram co mam wyciąć :/ Możesz powiedzieś jak ty to robisz ?
Vorek Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 tniesz zawsze od krawędzi do krawędzi albo od vertexa do vertexa, jeżeli wycinanie skończysz w obrębie polygonu wtedy cut doda krawędzie z każdego vertexa w danym polygonie do miejsca ucięcia.
shark_kk Napisano 24 Wrzesień 2005 Autor Napisano 24 Wrzesień 2005 Spoko :) A można jakoś dokładnie wyciąć np. koło w polygonie bo normalnie to raczej nie wyjdzie zbytnio okrągłe
siwy Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 kolo mozna ale shape merge'm w coumpound obj. Tylko splaszczy ci drzewo modyfikatorów. Przy dalszej obróbce możesz mieć problemy. Lepiej to robić na koniec.
polka dot Napisano 24 Wrzesień 2005 Napisano 24 Wrzesień 2005 zaznaczasz ten polygon, robisz na nim powiedzmy 2 razy tesselate (im wiecej tym kolo mniej kanciaste), zaznaczasz nowo powstale vertexy, dajesz collapse (czasem trzeba 2 razy) i je chamferujesz tada sliczne kolo http://www.onnovanbraam.com/index.php?m=tutorials polecam dzial polymodeling
shark_kk Napisano 24 Wrzesień 2005 Autor Napisano 24 Wrzesień 2005 Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi