Napisano 24 Wrzesień 200519 l "Następnie przejd� do poziomu Vertex i dodaj poleceniem Refine" jak to zrobic bo nie wiem dopiero zaczynam sie w to bawic i chciałbym o pomoc.Wydaje mi sie ze to nie pierwszy raz proszę o dokładne wytłumaczenie :]
Napisano 24 Wrzesień 200519 l nie lubię tego mówić, ale poszukaj w helpie dołaczonym do max'a wpisz polecenie "refine" i wszystko jasne. Jeśli nie masz helpa, to ściągnij ze strony autodeska: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=5573636
Napisano 24 Wrzesień 200519 l albo zobacz tu ;) ale tak czy inaczej polecam helpa. Witamy na forum :)
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor Kurcze niestety w "geometry" nie mam tej funkcji refine :( tak wogóle to mam wersje 4.2 :(
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor sorki ale zapomnialem - w modifier list też nic nie mam a jak otwieram zakladke ta która pokazana jest na zdjęciu to nie mam wyswietlonych tych funkcji :(
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Musisz skonwertować obiekt (jeśli tego nie zrobiłeś) na editable poly. To co Vorek pokazał jest w zakładce Modify.
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor No własnie tą funkcje podobno trzeba dodać ale także nie wiem gdzie :/ - z góry przepraszam za problemy - ale najlepiej jak byscie wytłumaczyli mi na screenach
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor OK juz nie trzeba własnie znalazłem :] za kłopot przepraszam ale dzieki za naprowadzenie :] - wrazie czego bede jeszcze pisał w tym wątku :]
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Musisz skonwertować obiekt (jeśli tego nie zrobiłeś) na editable poly. To co Vorek pokazał jest w zakładce Modify. coż ty pierniczysz ?:] refine w editable poly ? chyba spline :)
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor jeżeli chcecie wiedzieć o jakiego tutoriala chodzi to włala - http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs49/glowa.html -
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor jak mozecie to spujżcie w ten tutorial i nie wiem teraz o co chodzi w drugim punkcie tworzenia z tym BEZIER i PRZYCIĄGANIE SNAP. Nie wiem jak uzyć tego przyciągania i ustawić punkt jako bezier. Funkcje Vertex juz właczyłęm
Napisano 25 Wrzesień 200519 l zaznaczasz vertex, klikasz prawym klawiszem i wybierasz pozycję beizer. Jeśli chodzi o snap, to w wersji 4.2 ta ikonka jest chyba na górze ekranu obok ikonek move, rotete, scale itd. - taki magnesik jak na obrazku w tutku
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor no dobra i dalej jest zeby te dwa punkty ze sobą połączyć linią za pomocą funkcji Create Line i tak własnie zrobiłem ale nie chce wyjsc jakby to powiedziec 3D. :/
Napisano 25 Wrzesień 200519 l taka uwaga moja ... nie rob tutoriali pod wzgledem atrakcyjnosci ... wiadomo ze nowy ... zaraz na ambitną rzecz trafi ale nie tedy droga ... robisz tutoriala gdzie juz czesc funkcji powinienes znac ... dlatego na tym forum ciągle jest o F1 ... czemu kozystac z helpa w maxie ? abo temu ze jest tam WSZYSTKO PO KOLEI wytlumaczone ... nie ma tak ze robiąc jednego tutka nie bedizesz wiedzial gdzie co jest bo zostalo wytlumaczone w tutorialu poprzednim ... poza tym modelowanie metodą spline jest beznadziejne i nie widzialem jeszcze osoby ktora uzywala by tego do modelowania w swoich pracach ... lepiej zacznij wszysstko od nowa (edukacje) ale zrob to po kolei tak zebys nie mial zgrzytów ... jesli helpa maxa nie masz link widnieje w ktoryms tam poscie tego wątku ... ps. tylko nie wymigiwaj sie ze nie znasz angielskiego ... najwyzszy czas sie nauczyc i to dobra ku temu droga ... slownik do ręki i zdan ktorych nie umiesz tlumacz sobie odrazu ... ew. http://www.translate.pl
Napisano 26 Wrzesień 200519 l jak to nikt na splajnach nie modeluje a samochody? a refine jest w edycji splajna, nie w editpoly.
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Autor ściągnołem sobie książke z P2P i czytam :D:D wszystko od podstaw !!