Napisano 25 Wrzesień 200519 l to bedzie moja pierwsza scenka. dzisiaj zaczelam. licze na krytyke, chce aby koncowy efekt byl ladny. co zmienic, co poprawic. czy choc jedna rzecz wyszla mi dobrze? nie umiem niestety ustawic tirect target light na okna , chociaz wczesniej mi to dzialalo. Moze ktos pomoze. chodzi o to ze jak juz ustawie to swiatlo sloneczne nei przyjmuje ksztalu okna ale jest caly czas okragle:/ nie wlaczam opcji overshoot. Moze ktos wie co robie zle?
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Włącz w ustawieniach światła cast shadow. Narazie nie ma co komentować, pracuj dalej, a może coś z tego wyjdzie... :) pozdr
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Miło powitać kolejną koleżankę na forum ;) Jeśli chcesz realistyczną vizkę to napewno musisz zmienić system renderingu na inny. Polecam vray ;) Pozdrawiam.
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor dzieki:) cienie rzucane z okien juz sa;) doczytalam gdzies o Volume light :)) i nawet jest oki. tak wiec, co do scenki to interesuje mnie czy textury tapet sa ok, czy cos zmienic, np dac biale tapety a nie w niebieskim. czy podloga jest juz oki. no i okno zaczelo sie cieniowac jak wlaczylam Ray tracing shadow. Wydaje mi sie ze w maxie 7 nie ma juz opcji cast shadow, dobrze mysle? no i uzywam Mental Ray. Vray rzadko , ale nie umiem w nim ustawiac polerowanych powierzchni a szklane tez nie wychodza tak jak w Mental ray:(
Napisano 25 Wrzesień 200519 l Autor tak, mam wszystkei 4 sciany, ale zeby pokazac wiekszy obrazek to tej tylnej tutaj nie pokazywalam:) i na tej niepokazanej bede jeszcze drzwi prowadzace na korytarz:)
Napisano 26 Wrzesień 200519 l ajrisz -> w temacie dorzuć nazwę scenki nad którą pracujesz. Zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43
Napisano 26 Wrzesień 200519 l render, textury, oświetlenie, no i to coś na górze, jakby jakas kopuła?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto