Matys Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 proponuje nauke mapowania i texturowania od podstaw bo w takich porojektach modelowanie gra bardo niewielka role natomiast wszystko opiera sie na texturkach ustawieniach swiatla itp.
chveti Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 że tak zapytam: od kiedy płyty chodnikowe kładzie się na ulicy ? :>
maverick sheep Napisano 14 Marzec 2006 Napisano 14 Marzec 2006 od kiedy plyty chodnikowe na ulicy sa gumowe :) ?
3d_kaczka Napisano 17 Marzec 2006 Autor Napisano 17 Marzec 2006 Hehe :P , wcale nie są gumowe te płytki , tylko mocno spracowane od chodzenia po nich:) Chyba dorobie krawężnik , to dobry pomysł myśle;)
tweety Napisano 17 Marzec 2006 Napisano 17 Marzec 2006 koncentrujesz się na texturach i pierdołkach a nie pracujesz nad cała formą pracy. a jest ona... mdła i jednostajna. żadnego ciekawego efektu kolorytycznego. pozwoliłem sobie na drobną korekcję w PSie. imo w tą stronę powinieneś dążyć: pozdrawiam
3d_kaczka Napisano 19 Marzec 2006 Autor Napisano 19 Marzec 2006 WOW , Wielkie dzięki, juz sie zabieram do pracy. Tweety dziekuje za konstruktywną odpowiedz, nawet poświęciłeś dla mne troche pracy. Czuje sie zaszczycony:P
3d_kaczka Napisano 19 Marzec 2006 Autor Napisano 19 Marzec 2006 Jeszcze jak by ktoś mógł to niech powie , jak uzyskać taki efekt? W V-Ray? Za pomocą czego? Z góry dzięki;)
hkropinski Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 za pomocą świateł:) i odpowiedniego ustawienia rendera
Ania Napisano 19 Marzec 2006 Napisano 19 Marzec 2006 odpowiednio ustawić kilka świateł, nie tylko jedno, przy czym możesz im dawać falloff, lekko zróżnicowane kolory, itp.
3d_kaczka Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 Dopracowalem troche ale po renderze (1,5h) zornientowalem sie ze mapy na krawezniku i smietniku sie rozciagnely. Mniejsza z tym , wazny jest efekt koncowy :) Prosze o ocene Aha i sorki za mala rozdzielczość ;) Nie miałem juz czasu.
morfi Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Ok, to i ja dorzucę swoje trzy grosze. Chodnik jest za wąski (jak ominąc śmietnik) i za wysoki. Zrobiłbym równy z jezdnią a do domu schody. Futryny drzwi i okna się nie tynkuje, zrób drewniane. Cegły zbyt czyste a tynk przy nich wyglada jak opalony papier. W oknie przeważnie jest szyba, może być okno otwarte (podniesione). W tutkach (tutaj albo na 3dtotal.com) jest podobna scena z opisem. Śmietnik i butelka ok. Pozdr.
gregorjan Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Nom na pierwszy rzut oka dużo lepiej. Ale później te texturki troche dziwne. NIestety dalej pusto no i.... przydałoby się coś jeszcze bo narazie najbardziej podobają mi się te 2 butelki ;]
3d_kaczka Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 Heh , dzieki za komenty. Jutro w przerwach pracy nad prezentacją maturalną zabiorę się do roboty:P :)
sticko Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Wiesz co zrob jeszcze rynne gdzies i moze troche wodny z niej wylatujacej Mozesz tez zrobic taki splyw na scieki :) taka kratke. A skoro kosz i butelki roztrzaskane to moze pare smieci albo jakas stara gazeta. Mozesz tez nad drzwiami albo obok taki stary okragly klosz zrobic oczywiscie chodzi o lampe albo jakis plakat na scianie rozwieszony moze jakis reklamujacy cyrk :). Dobra koniec pomyslow bo bredze powoli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się