Napisano 28 Wrzesień 200519 l Jedna z prac stworzonych jakiś czas temu na konkurs "Smoki" zorganizowany przez wydawnictwo labirynt, znalazła się w albumie o tym samym tytule. Model wykonany w programie ZBrush 2, tekstury namalowane w Painterze 7, wyrenderowany w programie Lightwave 8 (tam też został dodany dym) na koniec trafił jeszcze na chwilę do Photoshopa 7, gdzie dokonałem drobnych poprawek.
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Bardzo ładne, naprawde. Tylko ja dałbym jakieś to oko temu potworkowi takie jakieś żywe a teraz ma jakby plastikowe :D Ale ogólnie mi się b.podoba
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Autor Tylko ja dałbym jakieś to oko temu potworkowi takie jakieś żywe a teraz ma jakby plastikowe :D Wiem już kilka osób mi to wytykało. Najgorsze w tym wszystkim jest to że ono mi się nawet podoba, jest mniej więcej takie jakie sobie wymyśliłem: obce i zimne. Ale całkowicie się z tobą zgadzam, oko jest najważniejszym elementem obrazków w których postać odgrywa główną rolę i tutaj powinienem chociaż trochę zarysować źrenicę. xeav, DraB, Kemil Dziękuje 8/10 to cztery gwiazdki :)
Napisano 29 Wrzesień 200519 l no Kefas co za wejście na forum :) naprawde ładna pracka moze dadzą ci rekomke :]
Napisano 29 Wrzesień 200519 l bardzo ładna praca. możnaby się przczepić do teksturek, ale i tak jest bardzo ładnie, pozdr
Napisano 29 Wrzesień 200519 l super pracka,ale troszke szkoda ze odrobine wiecej tego smoczka nie widac:)
Napisano 29 Wrzesień 200519 l ladnie :) troszke plasitkowo ale i tak wejscie na forum wysmienite. Oby z kazda kolejna praca bylo jeszcze lepiej. Pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Autor no Kefas co za wejście na forum :) naprawde ładna pracka moze dadzą ci rekomke :] Dzięki. Wybacz że pytam, ale co to jest "rekomka"? bardzo ładna praca. możnaby się przczepić do teksturek, ale i tak jest bardzo ładnie, pozdr Problem jest nie z teksturkami, wynika on z faktu że użyłem dość specyficznego shaderu (BRDF jeśli dobrze pamiętam) dał mi większą kontrolę nad specularem w tym sensie że dla każdego światła mogłem ustawić inne parametry, ale odebrał mi kontrole speculara przez tekstrure, a pozostałe tekstury (color, diffuse, bump) przestały odgrywać tak dużą rolę. Bez tego o wiele trudniej było by mi osiągnąć taki efekt dramatycznego oświetlenia, była to swego rodzaju droga na skróty, która niestety, co mogę powiedzieć z perspektywy czasu, wychodzi w postaci "plastikowości". super pracka,ale troszke szkoda ze odrobine wiecej tego smoczka nie widac:) Fakt, to że widać tylko tyle smoka wynika z dwóch rzeczy, po pierwsze chciałem się skupić bardziej na głowie (przy innym ujęciu wszystkie detale nie były by tak widoczne), po drugie z pośpiechu, praca powtawała na konkurs i miałem trochę ponad miesiąc, ale chciałem wykonać dwa smoki, ten był "na rozgrzewkę". ladnie :) troszke plasitkowo ale i tak wejscie na forum wysmienite. Oby z kazda kolejna praca bylo jeszcze lepiej. Co do plastikowości to się z tobą zgadzam. Co do kolejnej pracy to mam nadzieje że będzie lepiej :).