Kefas Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Jedna z prac stworzonych jakiś czas temu na konkurs "Smoki" zorganizowany przez wydawnictwo labirynt, znalazła się w albumie o tym samym tytule. Model wykonany w programie ZBrush 2, tekstury namalowane w Painterze 7, wyrenderowany w programie Lightwave 8 (tam też został dodany dym) na koniec trafił jeszcze na chwilę do Photoshopa 7, gdzie dokonałem drobnych poprawek.
wizz Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Bardzo ładne, naprawde. Tylko ja dałbym jakieś to oko temu potworkowi takie jakieś żywe a teraz ma jakby plastikowe :D Ale ogólnie mi się b.podoba
DraB Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 xaev 8/100 ;], nie no az tak zle to nie jest ja bym dal 8/10 ;]
Kefas Napisano 29 Wrzesień 2005 Autor Napisano 29 Wrzesień 2005 Tylko ja dałbym jakieś to oko temu potworkowi takie jakieś żywe a teraz ma jakby plastikowe :D Wiem już kilka osób mi to wytykało. Najgorsze w tym wszystkim jest to że ono mi się nawet podoba, jest mniej więcej takie jakie sobie wymyśliłem: obce i zimne. Ale całkowicie się z tobą zgadzam, oko jest najważniejszym elementem obrazków w których postać odgrywa główną rolę i tutaj powinienem chociaż trochę zarysować źrenicę. xeav, DraB, Kemil Dziękuje 8/10 to cztery gwiazdki :)
Hindus Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 no Kefas co za wejście na forum :) naprawde ładna pracka moze dadzą ci rekomke :]
hkropinski Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 bardzo ładna praca. możnaby się przczepić do teksturek, ale i tak jest bardzo ładnie, pozdr
lobo Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 super pracka,ale troszke szkoda ze odrobine wiecej tego smoczka nie widac:)
Archangel Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 ladnie :) troszke plasitkowo ale i tak wejscie na forum wysmienite. Oby z kazda kolejna praca bylo jeszcze lepiej. Pozdrawiam
Kefas Napisano 30 Wrzesień 2005 Autor Napisano 30 Wrzesień 2005 no Kefas co za wejście na forum :) naprawde ładna pracka moze dadzą ci rekomke :] Dzięki. Wybacz że pytam, ale co to jest "rekomka"? bardzo ładna praca. możnaby się przczepić do teksturek, ale i tak jest bardzo ładnie, pozdr Problem jest nie z teksturkami, wynika on z faktu że użyłem dość specyficznego shaderu (BRDF jeśli dobrze pamiętam) dał mi większą kontrolę nad specularem w tym sensie że dla każdego światła mogłem ustawić inne parametry, ale odebrał mi kontrole speculara przez tekstrure, a pozostałe tekstury (color, diffuse, bump) przestały odgrywać tak dużą rolę. Bez tego o wiele trudniej było by mi osiągnąć taki efekt dramatycznego oświetlenia, była to swego rodzaju droga na skróty, która niestety, co mogę powiedzieć z perspektywy czasu, wychodzi w postaci "plastikowości". super pracka,ale troszke szkoda ze odrobine wiecej tego smoczka nie widac:) Fakt, to że widać tylko tyle smoka wynika z dwóch rzeczy, po pierwsze chciałem się skupić bardziej na głowie (przy innym ujęciu wszystkie detale nie były by tak widoczne), po drugie z pośpiechu, praca powtawała na konkurs i miałem trochę ponad miesiąc, ale chciałem wykonać dwa smoki, ten był "na rozgrzewkę". ladnie :) troszke plasitkowo ale i tak wejscie na forum wysmienite. Oby z kazda kolejna praca bylo jeszcze lepiej. Co do plastikowości to się z tobą zgadzam. Co do kolejnej pracy to mam nadzieje że będzie lepiej :).
Rekomendowane odpowiedzi