Skocz do zawartości

[scena] Wyrm


Kefas

Rekomendowane odpowiedzi

wyrm.jpg

 

Jedna z prac stworzonych jakiś czas temu na konkurs "Smoki" zorganizowany przez wydawnictwo labirynt, znalazła się w albumie o tym samym tytule.

 

Model wykonany w programie ZBrush 2, tekstury namalowane w Painterze 7, wyrenderowany w programie Lightwave 8 (tam też został dodany dym) na koniec trafił jeszcze na chwilę do Photoshopa 7, gdzie dokonałem drobnych poprawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tylko ja dałbym jakieś to oko temu potworkowi takie jakieś żywe a teraz ma jakby plastikowe :D
Wiem już kilka osób mi to wytykało. Najgorsze w tym wszystkim jest to że ono mi się nawet podoba, jest mniej więcej takie jakie sobie wymyśliłem: obce i zimne. Ale całkowicie się z tobą zgadzam, oko jest najważniejszym elementem obrazków w których postać odgrywa główną rolę i tutaj powinienem chociaż trochę zarysować źrenicę.

 

 

xeav, DraB, Kemil

Dziękuje

 

8/10 to cztery gwiazdki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Kefas co za wejście na forum :) naprawde ładna pracka moze dadzą ci rekomke :]

 

Dzięki. Wybacz że pytam, ale co to jest "rekomka"?

 

 

bardzo ładna praca. możnaby się przczepić do teksturek, ale i tak jest bardzo ładnie, pozdr

 

Problem jest nie z teksturkami, wynika on z faktu że użyłem dość specyficznego shaderu (BRDF jeśli dobrze pamiętam) dał mi większą kontrolę nad specularem w tym sensie że dla każdego światła mogłem ustawić inne parametry, ale odebrał mi kontrole speculara przez tekstrure, a pozostałe tekstury (color, diffuse, bump) przestały odgrywać tak dużą rolę. Bez tego o wiele trudniej było by mi osiągnąć taki efekt dramatycznego oświetlenia, była to swego rodzaju droga na skróty, która niestety, co mogę powiedzieć z perspektywy czasu, wychodzi w postaci "plastikowości".

 

 

super pracka,ale troszke szkoda ze odrobine wiecej tego smoczka nie widac:)

 

Fakt, to że widać tylko tyle smoka wynika z dwóch rzeczy, po pierwsze chciałem się skupić bardziej na głowie (przy innym ujęciu wszystkie detale nie były by tak widoczne), po drugie z pośpiechu, praca powtawała na konkurs i miałem trochę ponad miesiąc, ale chciałem wykonać dwa smoki, ten był "na rozgrzewkę".

 

 

ladnie :) troszke plasitkowo ale i tak wejscie na forum wysmienite. Oby z kazda kolejna praca bylo jeszcze lepiej.

 

Co do plastikowości to się z tobą zgadzam. Co do kolejnej pracy to mam nadzieje że będzie lepiej :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności