PAKO Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Da się w maxie symulować oddziaływujące na siebie magnesy ? Nigdy nie robiłem czegoś takiego, ale jest może na to jakiś sposób.
PAKO Napisano 1 Październik 2005 Autor Napisano 1 Październik 2005 Powiedzmy że mam 2 podłóżne boxy które przyciągają się do siebie albo odpychają w zależności którymi stronami sią do siebie zwrócone. Jak to zrobić ?
Shogun 3D Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Chodzi ci o ich zachowanie? O przyciaganie lub odpychanie? Ja bym spróbował z polem sił.
piotrek Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Możnaby też pokombinować z kontrolerem równań - uwzględnić tutaj kąt pomiędzy boxami, odległość etc.
hkropinski Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 kontroler równań to dobry pomysł, ale to i inne podobne narzędzia są jednymi z trudniejszych w 3ds maxie. będziesz tego używał w animcji? pozdr
PAKO Napisano 1 Październik 2005 Autor Napisano 1 Październik 2005 No tak, będzie trudno ale postarm się to wypróbować. Zobacze co mi z tego wyjdzie.
piotrek Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Zgodze się po części z hkropinski'm, aczkolwiek jeśli nie masz problemu z matematyką, to można sobie poradzić :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się