nocny drwal Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 witam. chcialbym dowiedziec sie, jak umiescic w tych zbiornikach świecącą ciecz. tak by wygladala na ciecz, by mozna w niej cos umiescic. efekt jaki chce uzyskac jest na teledysku soilwork "light the torch".[ATTACH]24428[/ATTACH]
illy Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 ale animacja zeby ciecz sie przelewala czy still i ciecz ma tylko swiecic?, ciecz latwo wymodelowac (podobnie jak modelowales zbiorniki) a swiecenie to moze glow w video poscie?
nocny drwal Napisano 1 Październik 2005 Autor Napisano 1 Październik 2005 jak zbiorniki tzn jak?powinna to byc przestrzen, ktora wypelni zbiornik, czy moze cos w rodzaju scianek, ktore przylegaja do szyb? a moze istnieje jakas inna ciekawa metoda? narazie to bedzie ona stala, moze dodam jakies babelki...
nocny drwal Napisano 1 Październik 2005 Autor Napisano 1 Październik 2005 co do swiecenia, to pobawilem sie tym video postem. no niby swieci fajnie, ale troche tych ustawien jest;/ no nic dzieki, pobawie sie dalej, moze sie tego jakos naucze
piotrek Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Nie wiem jak wygląda teledysk, ale, tak jak mówią koledzy, przydatny będzie glow, ewentualnie możesz umieścić jakieś światło punktowe wewnątrz, aby zasymulować oddziaływanie światła na inne obiekty. Jeśli chcesz się pobawić w symulację cieczy obadaj plugin Glu3d, albo program RealFlow.
SWRSC Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 na MentalRay można łatwo zrobić taki świecący materiał - mało tego, będzie świecił bardzo ładnie :)
SimeN Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Tutaj masz link do tutka na temat otrzymywania glow'a w brazilu, moze ci sie przyda :) pozdro
nocny drwal Napisano 2 Październik 2005 Autor Napisano 2 Październik 2005 dzieki wszystkim! bede mial zajecie na te pierwsze dni 2roku na studiach;] (ogrodnictwa)
Rekomendowane odpowiedzi