Napisano 1 Październik 200519 l witam. chcialbym dowiedziec sie, jak umiescic w tych zbiornikach świecącą ciecz. tak by wygladala na ciecz, by mozna w niej cos umiescic. efekt jaki chce uzyskac jest na teledysku soilwork "light the torch".[ATTACH]24428[/ATTACH]
Napisano 1 Październik 200519 l ale animacja zeby ciecz sie przelewala czy still i ciecz ma tylko swiecic?, ciecz latwo wymodelowac (podobnie jak modelowales zbiorniki) a swiecenie to moze glow w video poscie?
Napisano 1 Październik 200519 l Autor jak zbiorniki tzn jak?powinna to byc przestrzen, ktora wypelni zbiornik, czy moze cos w rodzaju scianek, ktore przylegaja do szyb? a moze istnieje jakas inna ciekawa metoda? narazie to bedzie ona stala, moze dodam jakies babelki...
Napisano 1 Październik 200519 l Autor co do swiecenia, to pobawilem sie tym video postem. no niby swieci fajnie, ale troche tych ustawien jest;/ no nic dzieki, pobawie sie dalej, moze sie tego jakos naucze
Napisano 1 Październik 200519 l Nie wiem jak wygląda teledysk, ale, tak jak mówią koledzy, przydatny będzie glow, ewentualnie możesz umieścić jakieś światło punktowe wewnątrz, aby zasymulować oddziaływanie światła na inne obiekty. Jeśli chcesz się pobawić w symulację cieczy obadaj plugin Glu3d, albo program RealFlow.
Napisano 1 Październik 200519 l na MentalRay można łatwo zrobić taki świecący materiał - mało tego, będzie świecił bardzo ładnie :)
Napisano 1 Październik 200519 l Tutaj masz link do tutka na temat otrzymywania glow'a w brazilu, moze ci sie przyda :) pozdro
Napisano 2 Październik 200519 l Autor dzieki wszystkim! bede mial zajecie na te pierwsze dni 2roku na studiach;] (ogrodnictwa)