OverRide Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Robie Dom no i zrobilem ścianę. Pozniej boxem zbooleonowałem drzwi, a teraz chcę okno. Ale jak chce teraz okno zrobic to znikają mi drzwi. Jak można dwa razy użyć Boolean?
Huter Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Nie lubie boolean ... nie lepiej zmodyfikować siatke i wyciąć polygony? Wracając ... obiekt boolean do edit poly i znowu boolean ... nie mam pojęcia czy wyjdzie - sprawdź :)
OverRide Napisano 2 Październik 2005 Autor Napisano 2 Październik 2005 Dzięki! Użyłem raz boolean, a pozniej znowu zamienilem obiekt na edit poly i tak w kolko.
SimeN Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Eee, nieee :P mozna prosciej :) po kazdej akcji kliknij na (wcisniety juz) przycisk bolean :) nie trzeba za kazdym razem przerzucac do poly pozdrawiam :)
RA Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Najprosciej jest tak jak pisal Huter. Najsmutniejsze jest to, iz w kazdej ksiazce o maxie jedna z pierwszych technik omawianych jest wlasnie booleen. Prawda jest taka, ze pozniej tego narzedzia uzywa sie coraz rzadziej, wkoncu z niego rezygnujac... pozdrawiam
Huter Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Eee, nieee :P mozna prosciej :) po kazdej akcji kliknij na (wcisniety juz) przycisk bolean :) nie trzeba za kazdym razem przerzucac do poly pozdrawiam :) Ja się na booleanie nie znam ... kiedy ja to ostatnio stosowałem? Ale faktem jest to co mówi Ra ... boolean to jedno z pierwszych narzedzi maxa jakie zaczynałem opanowywać dzięki literaturze ... a feee ;)
MatPat Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Cholerne Booleane, oczywiście maxowe jest do kitu i lepiej tego nie stosować. Popierwze robi burdel w siatce, a po drugie po zamianie z powrotem na E.Poly potrafi dodać pełno nowych krawędzi tam gdzie tego nie chciałeś. Lepiej pociąc siatkę z Cut, Connect i wykasować Polygony. Jeszcze można użyć użyć ShapeMerge.
hcpiter Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Dlaczego odrazu ze boolean jest do kitu?! Przeciez duzo osób tego uzywa i nie mają problemu, trzeba tylko wiedziec kiedy tego uzyc, jezeli juz wiesz ze nie bedziesz nic robic z siatką zadne konwertowanie na poly to mozna uzywac dowoli. Jak masz kilka okien w scenie to najpierw połacz ze sobą boxy a poniej daj boolean na scianie.
nielot007 Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 RA i Huter nie kiedy booleam jest szybszy niz modyfikowanie samemu siatki :) ja tam zawsze bylem zakolegoway z booleam nie weim co wy od niego chcecie :D
RA Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 To byloby dobre narzedzie gdyby sie tak czesto nie wywalalo czego dowodem jest ten i wiele innych watkow.
Huter Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 RA i Huter nie kiedy booleam jest szybszy niz modyfikowanie samemu siatki :) ja tam zawsze bylem zakolegoway z booleam nie weim co wy od niego chcecie :D Ja nie mówie, że boolean jest zły ... przydaje się jak mamy robić finalne wycinki ;) ... ale w połowie roboty, albo na początku to raczej ... nie polecam
Mruczek Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Jesli juz ktoś chce korzytsac z dobrodziejstw Booleana to polecalbym plugin "PowerBoolean".Również prosty w obsłudze a przy tym nie kaszani siatki jak zwykły Boolean.Ale najlepszym narzędziem dla mnie stało się poly, z Booleana korzystam tylko w ostateczności gdy chce mieć coś na "szybko". Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi