Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dwa męczone przeze mnie modele :]

Wszystko Nurbs. Audi - Rhino. Enzo - AutoStudio. Czyste powierzchnie. ( na ile soft pozwolił )

 

preview0zz.jpg

Rzut na maskę. ( standart rhino renderer )

 

 

tst0031gg.jpg

Czyli jak to się ma sprawa od tyłu. ( max i skylight )

 

 

felgaaudiallroadrs6anonim1ha.jpg

Felga z detalami - wiem, nie ma klocków i tarczy... :] ( chyba nawet max+brazil...)

 

Jak widzicie miałem zabawę z różnymi renderami. A żebyście mieli trochę zabawy, tu jest link do modelu (format Rhino): http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=0TZSLV2ZGU64E0TAZTC7911YB8

 

 

Oraz Ferrari Enzo:

( Tu same screenshoty )

 

enzo00048en.jpg

Wczesne stadium. W sumie niewiele więcej zrobiłem.

 

 

enzo00121yz.jpg

Wersja vide Knight Rider... xD

 

 

enzo00476na.jpg

No i podejście do wnętrza.

 

W sumie mógłbym tutaj walnąć esej o tworzeniu, ale wolę poczekać na konkretne pytania - do czego was zachęcam. :]

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no no coraz wiecej modeli nurbsowych i fajnie co powiem audi wyglada ladnie szczegolnie przedni zderzak bok i dach wygladaja troche za prosto jak na audi choc niewime jaki to model audiki a i te blotniki nadkola jakies takie szerokie

enzo no niewiem ale cos nie udalo ci sie kontrolowac surfow szczegolnie z przodu ale jak na poczatek to i tak niezle kierownica jest cool :)

Napisano

nom surfy czysciutkie chociaz w audi cos sie dzieje w miejscu maska szyba, enzo swietne chociaz cos faluje w rogu ale moze to tylko na skrinie

 

generalnie modele na wys poziomie :) sciagam i obadam sobie

 

ps. siatki dawaj :>

 

pozdro

Napisano

No Grzechu miałes racje ! Samochody to twoja pasja :D i super ci wychodzą w nurbsach !

P.S Brawa dla kolegi za to ze jedyny w barze znał na pamięc skrót NURBS :D

Napisano

Samo Audi to bug na bugu. :] Co zauważył już kiedyś mój ćwiczeniowiec - daleko mi do modelowania od szczegółu do ogółu. Nad tym cały czas pracuje, ale to Audi to przykład od czego zaczynałem. Cały samochód zacząłem od felgi... Potem zrobiłem dolną częśc karoserii ze wszystkimi detalami - kiedy góra miała może 7 surfów. I jak przyszło do połączenia to na poprawki już zdecydowanie za póżno ( co zauważyli Bzyku, kome). Jest też wiele podstawowych braków ciągłości, jeszcze wtedy ufałem za nadto niektórym narzędziom z Rhino.

Siateczek nie dawałem z czystego lenistwa - jak chcecie zobaczyć to przecież macie link do modelu. :]

 

A Enzo to osobna bajka. Model na zlecenie. W samych początkowych surfach siedziałem parę miesięcy. Sprawdzone czym się tylko dało w St wyewaluować. Ale parę loli też nie umknęło. A na łączeniu nadkola z przednią częścią - taki narożnik - prawie zęby zjadłem. Jeszcze wtedy nie było tuta "Magic corner tutorial" na stronie Aliasa. Zauważcie, że na drugim zrzucie jest już poprawione. Ale i tak największy drugi zonk był z samym nadkolem - o kilkanaście cm za wysokie. :/ A to przez źle dobrane blueprinty - jak wymodelowałem coś z dwóch rzutów to w trzecim było już przesunięte.

Rada dla potomnych: sprawdzajcie, więc dobrze printy przed wysłaniem misji na marsa...

 

A co do standartów to, chyba już wcześniej je ktoś ustanowił. :]

 

Dzięki wam wszystkim za uznanie. Nie sądzę jednak, żebym wrócił do tych modeli. Jeżeli już to do Enzo i tylko pod rendering. A tu już mi się przyda pomoc mentalowych wyjadaczy. :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności