Grzechu Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 Dwa męczone przeze mnie modele :] Wszystko Nurbs. Audi - Rhino. Enzo - AutoStudio. Czyste powierzchnie. ( na ile soft pozwolił ) Rzut na maskę. ( standart rhino renderer ) Czyli jak to się ma sprawa od tyłu. ( max i skylight ) Felga z detalami - wiem, nie ma klocków i tarczy... :] ( chyba nawet max+brazil...) Jak widzicie miałem zabawę z różnymi renderami. A żebyście mieli trochę zabawy, tu jest link do modelu (format Rhino): http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=0TZSLV2ZGU64E0TAZTC7911YB8 Oraz Ferrari Enzo: ( Tu same screenshoty ) Wczesne stadium. W sumie niewiele więcej zrobiłem. Wersja vide Knight Rider... xD No i podejście do wnętrza. W sumie mógłbym tutaj walnąć esej o tworzeniu, ale wolę poczekać na konkretne pytania - do czego was zachęcam. :] Pozdrawiam.
Bzyku Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 no no coraz wiecej modeli nurbsowych i fajnie co powiem audi wyglada ladnie szczegolnie przedni zderzak bok i dach wygladaja troche za prosto jak na audi choc niewime jaki to model audiki a i te blotniki nadkola jakies takie szerokie enzo no niewiem ale cos nie udalo ci sie kontrolowac surfow szczegolnie z przodu ale jak na poczatek to i tak niezle kierownica jest cool :)
polka dot Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 nom surfy czysciutkie chociaz w audi cos sie dzieje w miejscu maska szyba, enzo swietne chociaz cos faluje w rogu ale moze to tylko na skrinie generalnie modele na wys poziomie :) sciagam i obadam sobie ps. siatki dawaj :> pozdro
ReflectVision Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 bardzo bardzo fajnie , niestety na nurbsach sie nie znam i podejrzewam ze sie ich nigdy nie naucze :( pozdrawiam dla mnie bomba
Hindus Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 bardzo fajna robota chociaż jak kome zauważył coś tam w rogu chyba niepokojącego się dzieje - pozdro. edit - ustanawiasz nowy standart :]?
Knysha Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 O kurde - bardzo fajnie :). Te piekne, gladkie powierzchnie w Audicy - uuuuu ;). Pzdr
hcpiter Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 No Grzechu miałes racje ! Samochody to twoja pasja :D i super ci wychodzą w nurbsach ! P.S Brawa dla kolegi za to ze jedyny w barze znał na pamięc skrót NURBS :D
JunioR Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 no pięknie, bardzo ładne czyściutkie linie bez błedów itp. pozdrawiam :)
Secator Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 wszystko suppper :D kierownica wypasiona jak niewiem :] pozdrawiam
tweety Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 hehe. grzechu - jako jedyny pamiętał co znaczy skrót NURBS :D super modelik! :) Pozdrawiam
polka dot Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 sciagnalem go i jestem pod bardzo wielkim wrazeniem :) technicznie wymiatasz ;) super, dawaj duzo siatek
-=S3B=- Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Az milo popatrzec na te autka. Swietne modele. Gratuluje skilsow:) pozdrawiam aha, no i ta kierownica... miodzio:)
Grzechu Napisano 4 Październik 2005 Autor Napisano 4 Październik 2005 Samo Audi to bug na bugu. :] Co zauważył już kiedyś mój ćwiczeniowiec - daleko mi do modelowania od szczegółu do ogółu. Nad tym cały czas pracuje, ale to Audi to przykład od czego zaczynałem. Cały samochód zacząłem od felgi... Potem zrobiłem dolną częśc karoserii ze wszystkimi detalami - kiedy góra miała może 7 surfów. I jak przyszło do połączenia to na poprawki już zdecydowanie za póżno ( co zauważyli Bzyku, kome). Jest też wiele podstawowych braków ciągłości, jeszcze wtedy ufałem za nadto niektórym narzędziom z Rhino. Siateczek nie dawałem z czystego lenistwa - jak chcecie zobaczyć to przecież macie link do modelu. :] A Enzo to osobna bajka. Model na zlecenie. W samych początkowych surfach siedziałem parę miesięcy. Sprawdzone czym się tylko dało w St wyewaluować. Ale parę loli też nie umknęło. A na łączeniu nadkola z przednią częścią - taki narożnik - prawie zęby zjadłem. Jeszcze wtedy nie było tuta "Magic corner tutorial" na stronie Aliasa. Zauważcie, że na drugim zrzucie jest już poprawione. Ale i tak największy drugi zonk był z samym nadkolem - o kilkanaście cm za wysokie. :/ A to przez źle dobrane blueprinty - jak wymodelowałem coś z dwóch rzutów to w trzecim było już przesunięte. Rada dla potomnych: sprawdzajcie, więc dobrze printy przed wysłaniem misji na marsa... A co do standartów to, chyba już wcześniej je ktoś ustanowił. :] Dzięki wam wszystkim za uznanie. Nie sądzę jednak, żebym wrócił do tych modeli. Jeżeli już to do Enzo i tylko pod rendering. A tu już mi się przyda pomoc mentalowych wyjadaczy. :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się