Napisano 3 Październik 200519 l Witam, chciałbym extrudowac obiekt ze spline, ale "extruduje" się on nie po mojej myśli. Czarne tlo ognia ma być wypełnione, a jego biała część pusta. Wychgodzi mi odwrotnie, potrzebuje opcji coś w stylu "flip"? Jak to zrobić?
Napisano 3 Październik 200519 l a masz obydwa spline'y jako jeden obiekt i są one domknięte? gdyż powinno dzialać właśnie tak, jak tego chcesz:
Napisano 3 Październik 200519 l Autor no tak, są jako jeden obiekt i są domknięte. Nie wiem co moze byc nie tak :(
Napisano 3 Październik 200519 l z układu stworzonych przez extrude płaszczyzn wynika, jakby zewnętrzny był niedomknięty. na nowym screenie wydaje się, że jeden z tych vertexów na dole nie jest połączony, ale to jest za mała jakość aby stwierdzić "na pewno". tak na wszelki zaznacz wszystkie vertexy i wciśnij weld... (btw. przy zaznaczeniu powinno być 73 vertices selected, jeśli się nie machnąłem przy liczeniu. jak jest więcej to gdzieś nie są zweldowane) jeśli nie pomoże, to może wystaw scenę z tym obiektem, będzie można sprawdzić.
Napisano 3 Październik 200519 l bym pomogl ale zapewne masz maxa7 wiec nici z tego :) jak bys dal jako .3ds to co innego....
Napisano 3 Październik 200519 l jakby dał 3ds to nici z zlokalizowania problemu na poziomie spline'ów ;) a co do problemu to znalazłem: obrazek zaznaczony vertex, a dokładniej jego krzywe beziera zachodzą na kolejny vertex. po przesunieciu go nieco w prawo lub skróceniu krzywych beziera extrude już działa prawidłowo. Pierwszy raz się z tym stykam, więc zgadywanie by się ciągnęło długo ;)
Napisano 3 Październik 200519 l Autor heheh, nie wiem jak mam Ci dziękować VGT !!! ja bym na to nie wpadł :)