Napisano 4 Październik 200519 l Wymodelowałem aparat cyfrowy. Może nie jest to jakiś super model, ale starałem się. Jak zwykle, stanąłem na materiałach. Chciałbym się nauczyć tworzenia w miarę realistycznych materiałów, bo chyba tylko tego brakuje temu modelowi. Oto i on: Jak się nauczyć tych materiałów?
Napisano 4 Październik 200519 l bo chyba tylko tego brakuje temu modelowi pokaz siatke, to Ci powiem czy tylko materialow w nim brakuje;)
Napisano 4 Październik 200519 l Autor Oto siatka: No, jest trochę błędów ale skoro ich nie widać na renderze...
Napisano 4 Październik 200519 l eee uu spoko jest:) ale co ja tam wiem... przeciez CDA czytam:D:D btw. jaki to aparat?:>
Napisano 4 Październik 200519 l Autor No właśnie... wzorowałem się trochę na Konica Minolta DiMage E500 (klapka baterii, flesz, kółeczko i przycisk od góry). Resztę wymyśliłem.
Napisano 6 Październik 200519 l Autor Oto moje materiały dla tego aparatu. Wiem, wiem wyglądają bardzo kipesko. Co mam w nich zmienić, żeby były dobre?
Napisano 6 Październik 200519 l Scanline, vray, mental... ? Kolory bardziej normalne by sie przydaly. ;)
Napisano 8 Październik 200519 l Autor Bawiłem się materiałami (w Vray'u) i oto takie coś. O co chodzi?
Napisano 8 Październik 200519 l Model ładny, tylko materiały leżą. Aparat powinien być bardziej matowy ;)
Napisano 8 Październik 200519 l Autor Robię materiał chromu ( no, może niekoniecznie, chcę żeby wyglądało się trochę odbijało) i powstają mi dziwne odbicia. Oto ustawienia (vray):
Napisano 8 Październik 200519 l Chrom... w diff. daj kolor czarny. IOR z wartoscia ok. 15. Reflect bialy. I zwieksz wartosc sibdivs. dla reflecta. Jakies 20 powinno styknac. pozdrawiam
Napisano 9 Październik 200519 l bo po pierwsze troszke lowpoly ten cycek a po drogie to nie ma co ci sie w nim odbijac
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto