Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam problem, poniewaz przy renderze jak mam zrobiony obiekt z kilku materialow to na kazdym jest inny, chcialbym zeby na calosci bylo jednakowe odbicie swiatla

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a jakiego masz V-raya ? jeżeli free to nie znajdziesz w nim ani VrayMtl ani VrayLight. Polecam mentala ;)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

moze inaczej... , bardzo potrzebuje i prosze o pomoc, wiem ze moge skoryzstac z helpa, ale nic nie rozumiem z niego, a w toturialach nie ma jednakowej odpowiedzi, a mianowicie chodzi mi o to ze potrzebuje uzyskac metaliczny-SREBRNY polysk na elemenci, w ktorym beda sie odbijac sciany mojego pomieszczenia, nie moge tego uzyskac, czy moglby mi ktos pomoc tlumaczac dokladnie co i jak uzyskac ??

Napisano

vray mtl kolor czarny reflect bialy zaznaczone fresnel reflection, fresnel ior na 15

 

lol...

Napisano
  • Autor

kome mistrzu, wedle twoich ustawien nie dziala

Napisano
  • Autor

a czy ktos jeszcze wie jak to zrobic mozna ?

Napisano

powiedzialem ci dokladnie jak a ty dalej nie wiesz, chyba grafika nie jest ci pisana skoro nic nie kumasz

Napisano
  • Autor

oj kome kome mistrzu, napisales ale nie dziala ponizej zamieszczam efekt twojej pracy, nie jest ona ani srebrna ponizej zamieszczam obiekt

Napisano
  • Autor

no wlasnie prosze o wytlumaczenie bo bardzo poczatkujacy jestem i potrzebuje pomocy i przepraszam ze nieraz glupio pisze ale to przez rozpacze ze mi cos nie wytchodzi =|

Napisano

wezmiesz srebrna kulke w nocy do pokoju, zgasisz swiatlo, to czy bedzie ona wygladala na srebrna? jak ma wygladac na srebrna na twoim renderze skoro nie ma sie w niej co odbijac? rozumiesz? czy nie? jak nie to lipa mistrzu

Napisano
  • Autor

aaaa teraz Ci bardzo dziekuje rozumiem, ale co do odbicia, tzn ten element co ma odbijac, to jak sie ustawia, tzn czy moglbys byc tak uprzejmy i mi powiedziec ??

Napisano

Nie jest srebrna, bo od dołu odbija niebieskiego plana, a z innych stron czarny environment :| Srebrna łyżka w ciemnym pokoju nie będzie świecić sama z siebie.

Takie jest przynajmniej moje zdanie. Jak gadam gupoty, to sorry ;)

 

edit: Szit, za późno :P

Napisano
  • Autor

Tymek, ale ta kulka to jest na probe, bo ja bede robic animacje i bede uzywac roznych enviromentow, i zaden z nich nie bedzie srebrny, problem tkwi w tym ze cala kula najlepiej jak by miala kolor srebrny i lekko tylko sie w niej odbijal obraz, a Ty nie gadasz glupot, tylko wiem ze mi mozesz pomoc =]

Napisano
  • Autor

ja przedewszystkim musze miec ta srebrna teksture, a odbicei to puzniej, czy tak ?

Napisano

sqN: podstawą widzialności obiektów metalicznych jest... otoczenie. wsadź jakąkolwiek mape HDRI albo umieść kulkę w wymodelowanym pokoju a zobaczysz w jaki spoób zmieni ci się powierzchnia pocisku.

zaś srebro to nie tekstura tylko materiał.

Napisano
  • Autor

tweety dzeikuje bardzo, natomiast da sie jakos to zastosowac, bo ta kula bedzie dopasowywana do wielu otoczen ( standardowych JPG podstawionych do enviroment-a), to z kazdym kolejnym otoczeniem bede musial ustawiac go jako HDRI ? ( i jeszcze jedno, jak zapisuje cos w formacie HDRi to mi sie 3ds max wylacza i blad wyskakuje)

Napisano

widzę że kolega nadal nie rozumie;

HDRI tylko symuluje otoczenie, zaś materiał jaki dałeś na kulę powinien tak samo odbijać wymodelowane (czytaj: stworzone przez ciebie) otoczenia jak i mapę HDRI. nie musisz więc zapisywać sceny jako HDRI :D

po prostu wstaw kulę do swojej sceny, ustaw taki sam materiał i wciśnij "render" i zobacz efekt.

Napisano
  • Autor

aa juz rozumiem dziekuje bardzo

Napisano

o :D

 

a jaki to jest kolor "srebrny" ;] nie slyszalem o takim kolorze jeszcze :>

Napisano
  • Autor

hyhy ja tez ale ladnie wyglada =]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności