Kapson Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 Witam wszystkich. [heej] Mam akurat trochę czasu, więc postanowiłem przyłączyć się do Bitwy Jeśli duch leniwości się nie odezwie to uda mi się skończyć na czas.... Przyznam się, że jeszcze nigdy nie modelowałem owada, jestem ciekawy, co z tego wyjdzie, tak czy inaczej wybrałem ważkę.. Dlaczego? hmm podoba mi się jej smukła budowa i śliczna kolorystyka. Dalej .. Dalej wrotki Gadżeta
ChaoS Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 znofu wazka :) no to nam sie zaroilo od latajacych stworq powodzenia :)
roball Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 cholercia, musze sie spieszyc z wybraniem robaka bo niedlugo zabraknie :D
Pablo Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 Roball- uzyj swojego nicka :D:D... Kapson- powiem ktrotko...Powodzenia :) pozdr
Kapson Napisano 11 Lipiec 2003 Autor Napisano 11 Lipiec 2003 Żeby nie przedłużać i nie nudzić... wstałem rano i przypomniałem sobie o bitwie:) jak na razie mecze ważkę.... to mi się udało dziś ulepić.
ChaoS Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 [wow][wow][wow][wow][wow][wow][wow][wow]:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o jakie tempo nie mam pytan :) Respect ( co ja robie w tej bitwie ?? )
roball Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 jest dobrze..nie ma co komentowac tempo cholerne.. to napewno dobry temat na bitwe?:/
El Wieczor Napisano 12 Lipiec 2003 Napisano 12 Lipiec 2003 Jedna mała uwaga: zrób bardziej ostrzejsze przejścia w stawach nóg, bo teraz jest trochę za płynne.
Pablo Napisano 12 Lipiec 2003 Napisano 12 Lipiec 2003 cos czuje ze ta bitwa za dlugo bedzie trwala :D pozdr
Kapson Napisano 12 Lipiec 2003 Autor Napisano 12 Lipiec 2003 Witam Dziś miałem niezwykle mało czasu na zabawę w Maxie dosłownie kilkadziesiąt minut więc jedyne, co zrobiłem to nałożenie koordynatów map na model i wstawienie jakiś orętacyjnych mapek tak żeby mieć pojęcie jak to potem pomalować, Na skrzydła nałożyłem zdjęcie, ale jest to rozwiązanie tymczasowe w końcowym procesie texturowanie zostanie ono zastąpione mapka namalowana przeze mnie. Obiekty sa już pogrupowane i UVW nałożone.. Jutro z rana zabiorę się za malowanie textur, i spróbuje stworzyć matereial, który w jakiś ludzki sposób zasymiluje skórę///pancerzyk ważki. Musze tylko znaleźć jakieś informacje na ten temat, bo niestety na żadnym z rysunków anatomicznych opisu skóry//pancerza nie ma :) p.s Mój skaner nie działa nie mam Sterowników do XP jeśli będzie mi się chciało wpadnę do znajomego i ze skanuje szkic, na którym jest jakieś ogólne pojecie o tle w scenie.
Krzysztof Kucharz Napisano 14 Lipiec 2003 Napisano 14 Lipiec 2003 Popraw troszkę teksturowanie. I wprowadź jakieś bones - troszkę sztywna ta ważka. A reszta - ładnie :)
Kapson Napisano 19 Lipiec 2003 Autor Napisano 19 Lipiec 2003 Witam wszystkich zainteresowanych. Na początku chciałem przeprosić za tak rzadkie uaktualnienie w swojej bitwie, niestety jak wspomniałem na samym początku w pierwszym swoim poście cały czas walczę z duchem leniwości, który niestety ostatnimi czasy wygrywa tą bitwę..... Ostatnim razem postowałem, że zajmę się texturowaniem niestety, gdy zasiadłem do tabletu odechciało mi się żyć J porostu nie byłem w stanie nic namalować. Potem zrobiłem sobie kilka dni przerwy (namiętnie gram w Gry, online) Gdy dziś rano otworzyłem oczka postanowiłem zrobić coś pożytecznego, a że texturowanie nadal mi się brzydzi to postanowiłem uzupełnić scenę o jakieś tło. To dopiero wstępna faza, nie przemyślałem jeszcze wszystkiego, ale doszedłem do wniosku, że mój owad będzie sobie zwiedzał jakieś miasto (nie mam ochoty modelować roślinek i trawiastych przestrzeni czy drzewek), Jeśli ta wizja utrzyma się w mojej głowie to owad będzie taplał się w jakiejś miejskiej kałuży na tle miejskich zabudowań tudzież bawiących się dzieci. Żeby uzyskać odpowiednia perspektywę zastosuje FishEay i Glebie ostrości. DoF pobawię się, kiedy indziej dziś nie miałem ochoty zażywać Procka i tak pracuje już od kilku dni bez przerwy... ehhhh te gry RPG ^^ [killer] PS: pamiętajcie Online mmprpg + wakacje = nieprzespane noce [papapa]
Kapson Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Napisano 20 Lipiec 2003 Jako że w moim zamyśle ważka unosi się nad ziemią (nie jest statyczna) trzeba by sprawić wrażenie ruchu.... Na razie postarałem się odwzorować ruch skrzydeł owada, później zabiorę się za dynamikę ciała wazki w locie.
saygon Napisano 20 Lipiec 2003 Napisano 20 Lipiec 2003 obawiam sie ze ważk raczej qk nie macha skrzydłami, ale w osi pionowej. co do modelu to nieżle wykonany, ale tu bardzo duzo zalez od teksturek , bo raczej malo kto bedzie roil te wszystki bruzdy na ciele owwada modelując. z pierwszych prób tekuringu proponuje sie wziąść za ten dzial teraz, o mozesz znarnowac na prawde niezl model.
Kapson Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Napisano 20 Lipiec 2003 Dzięki za komentarz, co do machania skrzydełkami to nie znalazłem żadnych materiałów, więc sobie wymyśliłem sposób poruszania się skrzydełek:) wydaje mi się ze ważka nie macha skrzydełkami ani całkowicie pionowo ani tez całkowicie poziomo ona kreci raczej skrzydełkami swojego rodzaju ósemkę (podobne jak mucha) chodzisz może się mylę, jeśli ktoś z was ma jakieś materiały przedstawiające wazkę w locie czy schematy poruszania się skrzydełek w czasie lotu to bardzo chętnie się z nimi zapoznam... Aha i jeszcze jedno zgadzam się z tym ze texturowanie to podstawa i na pewno poświęcę temu zagadaniu odpowiednia ilość czasu i energii. Pozdrawiam.
Kapson Napisano 25 Sierpień 2003 Autor Napisano 25 Sierpień 2003 Witam wszystkich :P Po sporej przerwie wróciłem żeby dokończyć Bitwe. Wakacje i praca nad innymi projektami zabrala mi troche czasu i dopiero teraz mam czas na dokończenie bitwy;) Powroty bywają bolesne przekonałem się o tym jak tylko chciałem uruchomić po 2 tygodniach scene na Bitwe :( Zreszta sami zobaczcie.... cala scene szlak trafil ........
Kapson Napisano 25 Sierpień 2003 Autor Napisano 25 Sierpień 2003 Na szczescie miałem gdzies zachowana ważke.... faktem jest ze byl to wczesny model jeszcze bez wygladzenia itp ale zawsze to coś przynajmniej nie musialem zaczynac całkowicie od zera. Siłą rzeczy musiałem zrezygnować z pierwotnego pomysłu z miastem. (Nie mam ochoty od poczatku modelowac tej sceny ) Dlatego na szybcika postanowiłem wymyslić inne tło [lol2] wiem że takie zagranie pod sam koniec bitwy to żenada ale nie mialem wyjscia. Odbudowałem owada ciachnolem go na kwiatek i po sprawie
Kapson Napisano 25 Sierpień 2003 Autor Napisano 25 Sierpień 2003 Prosze tu macie renderek scenki. Bitwa juz sie kończy więc jeśli macie jakies uwagi to teraz [jupi] bo potem już nie dam rady poprawić aha zrezygnowalem z machajacych skrzydelek bo nie zgrywalo sie to z DoF a co do FishEay to w tej scenie nie bylo senu stosowac bo model jest za blisko i calkowicie by go znieksztalcilo.
Kapson Napisano 25 Sierpień 2003 Autor Napisano 25 Sierpień 2003 No kurcze nie wyslal mi sie obrazek...... to jeszcze raz ...
Kapson Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 Witam przez kilka dni od zamieszczenia ostatniej pracy nikt sie nie odezwal wiec stwierdzilem ze nic wiecej nie bede dodawal ;) Render znajdujacy sie powyzej traktuje jako Ostateczny i Koncowy. Tekst dla Jury: Moim Założeniem było przedstawienie ważki odpoczywającej na polnym kwiatku. Model ważki i textury zostały stwożone na podstawie zdjęc referencyjnych. Scene stwożyłem sam, nie opierałem sie na niczyich pracach ani pomysłach. Text for Jury: My idea was to show a dragonfly that rests on a flover. Model and textures was createt on base of the image that is atathed to my work. The scene was made by My , and it wasent inspired by any other scene or ideas of other people.
Marcin_ps Napisano 1 Wrzesień 2003 Napisano 1 Wrzesień 2003 jak dlamnie rewelacja ale jedno pytanie czy skrzydlka nie powinny byc chodz troszq przezroczyste ?
Marcin_ps Napisano 1 Wrzesień 2003 Napisano 1 Wrzesień 2003 jak dlamnie bomba ale jedno pytanko bo sie nie znam czy skrzydelka nie powinny byc chodz troszq przezroczyste ?
Kapson Napisano 1 Wrzesień 2003 Autor Napisano 1 Wrzesień 2003 Myslalem nad tym ale zobacz jak wygladaja skrzydelka na zdjeciu na ktorym sie wzorowalem (post pierwszy.) Problem polegal na tym ze ta wazka mm 4 skrzydelka po 2 po karzdej stronie i jak dawalem subtelna przezroczystosc to i tak sie to ze soba nakladalo ze ni bylo tego prawie widac. pozatym z przezroczystoscia liczylo sie 40% dluzej ;) a tak wogule skoro ogginal ma skrzydelka malo przezroczyste to tymbardzie nie bylo sensu tego robic... staralem sie wkoncu jak najdokladniej odwzorowac orginal. Oczywiscie moze masz racje :0 szkoda tylko ze nikt mi uwagi nie zwrucil jak zamiescilem prace 4-5 dni temu teraz i nie poprawie.
roball Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 Originally posted by Kapson PS: pamiętajcie Online mmprpg + wakacje = nieprzespane noce [papapa] w co grasz :) ? tez jestem maniakiem mmorpg.. DAoC, UO :) pozdrawiam i sorki za offtopic
Kapson Napisano 2 Wrzesień 2003 Autor Napisano 2 Wrzesień 2003 Originally posted by roball w co grasz :) ? tez jestem maniakiem mmorpg.. DAoC, UO :) pozdrawiam i sorki za offtopic Gram w Legend of Mir , to malo znana w polsce gierka jesli masz cyfre + to na kanale Game network caly czas leca reklamy i programy zwiazane z ta gra, pozatym namietnie pogrywam w Diablo II LoD (obecnie czekam na pacza 1.10 - heh prawde mowiac to od 1,5 roku juz tak czekam i go nie widac) W UO gralem kiedys ale jakos juz mnie to nie pociaga. A poza RPG i Mmorpg ram jeszcze w Sof II i quaka 3 tak dla odreagowania ;)
roball Napisano 6 Wrzesień 2003 Napisano 6 Wrzesień 2003 hyh :) www.camelot-europe.com zobacz to :) niestety platne 40zl\\miesiac ale gra warta kazdej kasy jest :) ja w to gram a legend of mir kojarze :)
Rekomendowane odpowiedzi