Skocz do zawartości

splajny i wierzchołki!!!!


kondrad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Po pierwsze - na Twoim miejscu darowałbym sobie modelowanie czegoś takiego splajnami. Wg. mnie technika box modelling'u w połączeniu z Mesh Smooth'em jest znacznie wydajniejsza i daje większą kontrolę.

A co do błędu to ciężko po tych obrazkach stwierdzić. Może masz źle 'ponumerowane' wierzchołki. Powierzchnia modyfikatora 'surface' jest wyliczana na podstawie tego, który wierzchołek jest określony jako 'first' (można ustawić to wo opcjach vertexa - 'make first'). Możesz mieć też coś źle w parametrach modyfikatora 'cross section'. Trudno to stwierdzić.

Ja bym ci polecał po prostu zostawić splajny i wziąć się za modelowanie od razu z mesha. Ale to tylko moja opinia of coz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra już jest coraz lepiej alee nadal nie jest tak jak bym chciał o co chodzi z tą kolejnością vertexów które mają być first a które nie tego nigdzie opisanego nie ma! mam nawet książke i tam jest napisane tyle co w necie że ważna jest kolejnośc vertexów i tyle ...????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności