Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak przybizam kamere blisko obiektu to polygony ktore sa najblizej chowają sie. jak to badziewie wyłaczyc? wczesniej niemiałem tego problemu

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wlacz sobie 4 widoczki, przyblizaj we viuporcie i zobacz co sie dzieje z kamera. Zaloze sie, ze w trakcie przyblizania przekraczasz target kamery (wlatujesz poza niego) . Przesun target dalej tak aby nie kolidowal z kamera i problem z glowy.

Napisano

jest na pewno coś takiego co nazywa się "frame on active object" albo coś w tym stylu. Walisz hotkey i obiekt jest w centrum "wszechświata" i jest git.

Napisano

Mi się coś takiego dzieje, jak mam namieszane jednostki w maxie i np. w 'display unit scale' mam centymetry a w 'system unit scale' mam metry. Cos sie wtedy mu miesza ze skala.

Napisano

To jak już mowa o viewporcie, to ciekaw jestem, czy Wy tez macie ten problem. Mianowicie od czasu do czasu używanie zooma strasznie spowalnia. kręcę kółkiem i przyblizam sie do obiektu, badź oddalam w żółwim tempie. Po pewnym czasie stopniowo zaczynam przyspieszać az do normy. Nie mówię tu o operowaniu kamerą, a o zwyklym widoku w perspective. Czasem podobny numer dzieje mi się rowniez przy przesuwaniu widoku w bok

Napisano

Shogun -> przybliżanie w perspective odbywa się troche inaczej niz rzucie izometrycznym, stąd te problemy. Spróbuj tego, co zaproponował Illy

Napisano

lub używaj normalnie skrótu: MMB+leftCTRL+ALT

a do arc: MMB+ALT

Napisano

Shogun ja w takich momentach wciskam "z" wtedy mi centruje na objekti a tempo poruszania wraca do normy ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności