Napisano 13 Październik 200519 l jak przybizam kamere blisko obiektu to polygony ktore sa najblizej chowają sie. jak to badziewie wyłaczyc? wczesniej niemiałem tego problemu
Napisano 13 Październik 200519 l Wlacz sobie 4 widoczki, przyblizaj we viuporcie i zobacz co sie dzieje z kamera. Zaloze sie, ze w trakcie przyblizania przekraczasz target kamery (wlatujesz poza niego) . Przesun target dalej tak aby nie kolidowal z kamera i problem z glowy.
Napisano 13 Październik 200519 l jest na pewno coś takiego co nazywa się "frame on active object" albo coś w tym stylu. Walisz hotkey i obiekt jest w centrum "wszechświata" i jest git.
Napisano 14 Październik 200519 l Mi się coś takiego dzieje, jak mam namieszane jednostki w maxie i np. w 'display unit scale' mam centymetry a w 'system unit scale' mam metry. Cos sie wtedy mu miesza ze skala.
Napisano 14 Październik 200519 l To jak już mowa o viewporcie, to ciekaw jestem, czy Wy tez macie ten problem. Mianowicie od czasu do czasu używanie zooma strasznie spowalnia. kręcę kółkiem i przyblizam sie do obiektu, badź oddalam w żółwim tempie. Po pewnym czasie stopniowo zaczynam przyspieszać az do normy. Nie mówię tu o operowaniu kamerą, a o zwyklym widoku w perspective. Czasem podobny numer dzieje mi się rowniez przy przesuwaniu widoku w bok
Napisano 14 Październik 200519 l Shogun -> przybliżanie w perspective odbywa się troche inaczej niz rzucie izometrycznym, stąd te problemy. Spróbuj tego, co zaproponował Illy
Napisano 14 Październik 200519 l Shogun ja w takich momentach wciskam "z" wtedy mi centruje na objekti a tempo poruszania wraca do normy ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto