Valery Napisano 13 Październik 2005 Share Napisano 13 Październik 2005 jak przybizam kamere blisko obiektu to polygony ktore sa najblizej chowają sie. jak to badziewie wyłaczyc? wczesniej niemiałem tego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tymek Napisano 13 Październik 2005 Share Napisano 13 Październik 2005 Może zakombinuj z Field-of-View? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 13 Październik 2005 Share Napisano 13 Październik 2005 Wlacz sobie 4 widoczki, przyblizaj we viuporcie i zobacz co sie dzieje z kamera. Zaloze sie, ze w trakcie przyblizania przekraczasz target kamery (wlatujesz poza niego) . Przesun target dalej tak aby nie kolidowal z kamera i problem z glowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 13 Październik 2005 Share Napisano 13 Październik 2005 jest na pewno coś takiego co nazywa się "frame on active object" albo coś w tym stylu. Walisz hotkey i obiekt jest w centrum "wszechświata" i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edi Napisano 14 Październik 2005 Share Napisano 14 Październik 2005 Mi się coś takiego dzieje, jak mam namieszane jednostki w maxie i np. w 'display unit scale' mam centymetry a w 'system unit scale' mam metry. Cos sie wtedy mu miesza ze skala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 14 Październik 2005 Share Napisano 14 Październik 2005 przelacz na user zamiast perspective Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 14 Październik 2005 Share Napisano 14 Październik 2005 To jak już mowa o viewporcie, to ciekaw jestem, czy Wy tez macie ten problem. Mianowicie od czasu do czasu używanie zooma strasznie spowalnia. kręcę kółkiem i przyblizam sie do obiektu, badź oddalam w żółwim tempie. Po pewnym czasie stopniowo zaczynam przyspieszać az do normy. Nie mówię tu o operowaniu kamerą, a o zwyklym widoku w perspective. Czasem podobny numer dzieje mi się rowniez przy przesuwaniu widoku w bok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 14 Październik 2005 Share Napisano 14 Październik 2005 Shogun -> przybliżanie w perspective odbywa się troche inaczej niz rzucie izometrycznym, stąd te problemy. Spróbuj tego, co zaproponował Illy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 14 Październik 2005 Share Napisano 14 Październik 2005 lub używaj normalnie skrótu: MMB+leftCTRL+ALT a do arc: MMB+ALT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 14 Październik 2005 Share Napisano 14 Październik 2005 thx, chłopaki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kakrotto13 Napisano 14 Październik 2005 Share Napisano 14 Październik 2005 Shogun ja w takich momentach wciskam "z" wtedy mi centruje na objekti a tempo poruszania wraca do normy ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się