Napisano 14 Październik 200519 l Zrobiłem sobie świecznik. To mój drugi poważniejszy model robiony w3d. Powiedzcie jak się wam podoba i co muszę zmienić. Nie wiem jak sięrobi taką błyszczącą szybkę i wygląda render wygląda tak jak byświeczka dawała zielone światło, a w rzeczywistości jest za szybką :/Czyktoś z was wie jak to wy konać? PS. Pracka jest renderowana w V-rayu (choć chyba raczej nie bardzo to widać :/). Jak można jeszcze poprawić render?
Napisano 15 Październik 200519 l Mogło być troszke jasniejsze, modele to nie wiem bo zabardzo nie widze, ale co do zielonego szkła to moze kolor diffuse w materiale jest zielony jednak nie wiem jakie masz ustawienie szkła.
Napisano 15 Październik 200519 l no nie widac zabardzo ze w vrayu renderenowane :/, proponuje poszukac na google tutoriali o renderze i moze to pomoze, albo video tutoriali z evermotion.org
Napisano 15 Październik 200519 l Ciemno, ciemno, ciemno. Wiem, że płomień najlepiej widać w ciemnościach, ale tutaj chodzi głównie o świecznik. Na początek rozjaśnij scenę.
Napisano 15 Październik 200519 l hm, czyżby znowu nastawiene u nowcijusza, że samo wyrenderowanie sceny w czymś innym niż scanline (a w szczególności w V-rayu) automatycznie podnosi realizm? też kiedyś robilem podobną scenkę i spokojnie scanline mi starczył (http://www.mkk3a.republika.pl/Swieca.jpg) co do szybki, to polecam zmniejszyć refraction na jakieś 90-95%, może dać malutkie reflective, daj dość duży IOR i może delikatny bump (np. noise) oświetlenie sceny mi się kompletnie nie podoba i jest nieco mylące - niby jest ciemno, więc to sugeruje, że świeci tu tylko świeczko, ale za to nie zgadza się to kompletnie z cieniami oraz kolorem oświetlenia. popracuj jeszcze nad tym... pozdrawiam
Napisano 15 Październik 200519 l a do tych wypowiedzi dodam tylko że to co w 3d nie równo się temu co w realu wiec musisz trochę pooszukiwac w tym pierwszym zeby uzyskać efekt wyglądem podobny jak w tym drugim...najlepiej przyjżyj się jak wygląda płomień świecy za "zieloną szybką"...
Napisano 15 Październik 200519 l sam ostnio walczylem z plomykami..;) sam plomien (ksztalt) mi nie lezy. A tak z ciekawosci, jak go zrobiles?
Napisano 15 Październik 200519 l Autor Płomien świecy zrobilem na podstawie tego tutoriala: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs62/ognisko.html
Napisano 15 Październik 200519 l płomień zielony a niewidać szybek, cień powinien być krótki i ostry, dodaj topiący się wosk, bo świeca tak się nie spala ..... jeżeli to początki to nie ma źle, ale jeżeli renderujesz vrayem to poszukaj materiału neon i jego zastosowanie, wtedy płomień powinien być realistyczny, możesz jeszcze dodać do tego spray(ten na który można nakładac materiał)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto