Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem sobie świecznik. To mój drugi poważniejszy model robiony w3d. Powiedzcie jak się wam podoba i co muszę zmienić. Nie wiem jak sięrobi taką błyszczącą szybkę i wygląda render wygląda tak jak byświeczka dawała zielone światło, a w rzeczywistości jest za szybką :/Czyktoś z was wie jak to wy konać?

PS. Pracka jest renderowana w V-rayu (choć chyba raczej nie bardzo to widać :/). Jak można jeszcze poprawić render?

 

 

swiecznik6.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogło być troszke jasniejsze, modele to nie wiem bo zabardzo nie widze, ale co do zielonego szkła to moze kolor diffuse w materiale jest zielony jednak nie wiem jakie masz ustawienie szkła.

Napisano

no nie widac zabardzo ze w vrayu renderenowane :/, proponuje poszukac na google tutoriali o renderze i moze to pomoze, albo video tutoriali z evermotion.org

Napisano

Ciemno, ciemno, ciemno.

 

Wiem, że płomień najlepiej widać w ciemnościach, ale tutaj chodzi głównie o świecznik. Na początek rozjaśnij scenę.

Napisano

hm, czyżby znowu nastawiene u nowcijusza, że samo wyrenderowanie sceny w czymś innym niż scanline (a w szczególności w V-rayu) automatycznie podnosi realizm?

też kiedyś robilem podobną scenkę i spokojnie scanline mi starczył (http://www.mkk3a.republika.pl/Swieca.jpg)

 

co do szybki, to polecam zmniejszyć refraction na jakieś 90-95%, może dać malutkie reflective, daj dość duży IOR i może delikatny bump (np. noise)

 

oświetlenie sceny mi się kompletnie nie podoba i jest nieco mylące - niby jest ciemno, więc to sugeruje, że świeci tu tylko świeczko, ale za to nie zgadza się to kompletnie z cieniami oraz kolorem oświetlenia. popracuj jeszcze nad tym...

 

pozdrawiam

Napisano

a do tych wypowiedzi dodam tylko że to co w 3d nie równo się temu co w realu wiec musisz trochę pooszukiwac w tym pierwszym zeby uzyskać efekt wyglądem podobny jak w tym drugim...najlepiej przyjżyj się jak wygląda płomień świecy za "zieloną szybką"...

Napisano

sam ostnio walczylem z plomykami..;) sam plomien (ksztalt) mi nie lezy. A tak z ciekawosci, jak go zrobiles?

Napisano

płomień zielony a niewidać szybek, cień powinien być krótki i ostry, dodaj topiący się wosk, bo świeca tak się nie spala .....

jeżeli to początki to nie ma źle, ale jeżeli renderujesz vrayem to poszukaj materiału neon i jego zastosowanie, wtedy płomień powinien być realistyczny, możesz jeszcze dodać do tego spray(ten na który można nakładac materiał)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności