Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem sobie świecznik. To mój drugi poważniejszy model robiony w3d. Powiedzcie jak się wam podoba i co muszę zmienić. Nie wiem jak sięrobi taką błyszczącą szybkę i wygląda render wygląda tak jak byświeczka dawała zielone światło, a w rzeczywistości jest za szybką :/Czyktoś z was wie jak to wy konać?

PS. Pracka jest renderowana w V-rayu (choć chyba raczej nie bardzo to widać :/). Jak można jeszcze poprawić render?

 

 

swiecznik6.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogło być troszke jasniejsze, modele to nie wiem bo zabardzo nie widze, ale co do zielonego szkła to moze kolor diffuse w materiale jest zielony jednak nie wiem jakie masz ustawienie szkła.

Napisano

no nie widac zabardzo ze w vrayu renderenowane :/, proponuje poszukac na google tutoriali o renderze i moze to pomoze, albo video tutoriali z evermotion.org

Napisano

Ciemno, ciemno, ciemno.

 

Wiem, że płomień najlepiej widać w ciemnościach, ale tutaj chodzi głównie o świecznik. Na początek rozjaśnij scenę.

Napisano

hm, czyżby znowu nastawiene u nowcijusza, że samo wyrenderowanie sceny w czymś innym niż scanline (a w szczególności w V-rayu) automatycznie podnosi realizm?

też kiedyś robilem podobną scenkę i spokojnie scanline mi starczył (http://www.mkk3a.republika.pl/Swieca.jpg)

 

co do szybki, to polecam zmniejszyć refraction na jakieś 90-95%, może dać malutkie reflective, daj dość duży IOR i może delikatny bump (np. noise)

 

oświetlenie sceny mi się kompletnie nie podoba i jest nieco mylące - niby jest ciemno, więc to sugeruje, że świeci tu tylko świeczko, ale za to nie zgadza się to kompletnie z cieniami oraz kolorem oświetlenia. popracuj jeszcze nad tym...

 

pozdrawiam

Napisano

a do tych wypowiedzi dodam tylko że to co w 3d nie równo się temu co w realu wiec musisz trochę pooszukiwac w tym pierwszym zeby uzyskać efekt wyglądem podobny jak w tym drugim...najlepiej przyjżyj się jak wygląda płomień świecy za "zieloną szybką"...

Napisano

sam ostnio walczylem z plomykami..;) sam plomien (ksztalt) mi nie lezy. A tak z ciekawosci, jak go zrobiles?

Napisano

płomień zielony a niewidać szybek, cień powinien być krótki i ostry, dodaj topiący się wosk, bo świeca tak się nie spala .....

jeżeli to początki to nie ma źle, ale jeżeli renderujesz vrayem to poszukaj materiału neon i jego zastosowanie, wtedy płomień powinien być realistyczny, możesz jeszcze dodać do tego spray(ten na który można nakładac materiał)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.