Gromateist Napisano 14 Październik 2005 Napisano 14 Październik 2005 Zrobiłem sobie świecznik. To mój drugi poważniejszy model robiony w3d. Powiedzcie jak się wam podoba i co muszę zmienić. Nie wiem jak sięrobi taką błyszczącą szybkę i wygląda render wygląda tak jak byświeczka dawała zielone światło, a w rzeczywistości jest za szybką :/Czyktoś z was wie jak to wy konać? PS. Pracka jest renderowana w V-rayu (choć chyba raczej nie bardzo to widać :/). Jak można jeszcze poprawić render?
hcpiter Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Mogło być troszke jasniejsze, modele to nie wiem bo zabardzo nie widze, ale co do zielonego szkła to moze kolor diffuse w materiale jest zielony jednak nie wiem jakie masz ustawienie szkła.
JunioR Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 no nie widac zabardzo ze w vrayu renderenowane :/, proponuje poszukac na google tutoriali o renderze i moze to pomoze, albo video tutoriali z evermotion.org
piotrek Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Ciemno, ciemno, ciemno. Wiem, że płomień najlepiej widać w ciemnościach, ale tutaj chodzi głównie o świecznik. Na początek rozjaśnij scenę.
mkk3a Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 hm, czyżby znowu nastawiene u nowcijusza, że samo wyrenderowanie sceny w czymś innym niż scanline (a w szczególności w V-rayu) automatycznie podnosi realizm? też kiedyś robilem podobną scenkę i spokojnie scanline mi starczył (http://www.mkk3a.republika.pl/Swieca.jpg) co do szybki, to polecam zmniejszyć refraction na jakieś 90-95%, może dać malutkie reflective, daj dość duży IOR i może delikatny bump (np. noise) oświetlenie sceny mi się kompletnie nie podoba i jest nieco mylące - niby jest ciemno, więc to sugeruje, że świeci tu tylko świeczko, ale za to nie zgadza się to kompletnie z cieniami oraz kolorem oświetlenia. popracuj jeszcze nad tym... pozdrawiam
La R Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 a do tych wypowiedzi dodam tylko że to co w 3d nie równo się temu co w realu wiec musisz trochę pooszukiwac w tym pierwszym zeby uzyskać efekt wyglądem podobny jak w tym drugim...najlepiej przyjżyj się jak wygląda płomień świecy za "zieloną szybką"...
KamillM Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Pomysł mi się podoba. Popracuj nad wykonaniem a będzie nieźle.
Gość George82 Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 sam ostnio walczylem z plomykami..;) sam plomien (ksztalt) mi nie lezy. A tak z ciekawosci, jak go zrobiles?
Gromateist Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Płomien świecy zrobilem na podstawie tego tutoriala: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs62/ognisko.html
kruger Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 płomień zielony a niewidać szybek, cień powinien być krótki i ostry, dodaj topiący się wosk, bo świeca tak się nie spala ..... jeżeli to początki to nie ma źle, ale jeżeli renderujesz vrayem to poszukaj materiału neon i jego zastosowanie, wtedy płomień powinien być realistyczny, możesz jeszcze dodać do tego spray(ten na który można nakładac materiał)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się