Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobiłem sobie świecznik. To mój drugi poważniejszy model robiony w3d. Powiedzcie jak się wam podoba i co muszę zmienić. Nie wiem jak sięrobi taką błyszczącą szybkę i wygląda render wygląda tak jak byświeczka dawała zielone światło, a w rzeczywistości jest za szybką :/Czyktoś z was wie jak to wy konać?

PS. Pracka jest renderowana w V-rayu (choć chyba raczej nie bardzo to widać :/). Jak można jeszcze poprawić render?

 

 

swiecznik6.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogło być troszke jasniejsze, modele to nie wiem bo zabardzo nie widze, ale co do zielonego szkła to moze kolor diffuse w materiale jest zielony jednak nie wiem jakie masz ustawienie szkła.

Napisano

no nie widac zabardzo ze w vrayu renderenowane :/, proponuje poszukac na google tutoriali o renderze i moze to pomoze, albo video tutoriali z evermotion.org

Napisano

hm, czyżby znowu nastawiene u nowcijusza, że samo wyrenderowanie sceny w czymś innym niż scanline (a w szczególności w V-rayu) automatycznie podnosi realizm?

też kiedyś robilem podobną scenkę i spokojnie scanline mi starczył (http://www.mkk3a.republika.pl/Swieca.jpg)

 

co do szybki, to polecam zmniejszyć refraction na jakieś 90-95%, może dać malutkie reflective, daj dość duży IOR i może delikatny bump (np. noise)

 

oświetlenie sceny mi się kompletnie nie podoba i jest nieco mylące - niby jest ciemno, więc to sugeruje, że świeci tu tylko świeczko, ale za to nie zgadza się to kompletnie z cieniami oraz kolorem oświetlenia. popracuj jeszcze nad tym...

 

pozdrawiam

Napisano

a do tych wypowiedzi dodam tylko że to co w 3d nie równo się temu co w realu wiec musisz trochę pooszukiwac w tym pierwszym zeby uzyskać efekt wyglądem podobny jak w tym drugim...najlepiej przyjżyj się jak wygląda płomień świecy za "zieloną szybką"...

Napisano

sam ostnio walczylem z plomykami..;) sam plomien (ksztalt) mi nie lezy. A tak z ciekawosci, jak go zrobiles?

Napisano

płomień zielony a niewidać szybek, cień powinien być krótki i ostry, dodaj topiący się wosk, bo świeca tak się nie spala .....

jeżeli to początki to nie ma źle, ale jeżeli renderujesz vrayem to poszukaj materiału neon i jego zastosowanie, wtedy płomień powinien być realistyczny, możesz jeszcze dodać do tego spray(ten na który można nakładac materiał)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności