Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zauważyłeś jedną rzecz??? Człowiekowi jest trudno utrzymać równowagę w takiej pozycji...tzn. szybko sie męczy. Wyprostuj troche te nogi, ale nie tak na sztywno. Wiesz o co chodzi? Myśle, że będzie fajnie. Powodzenia.

Napisano

Wiem, próbowałem zanimowac tego robota i jest to nielada sztuka, zauwazyłem ze bez kolan to jednak on niepochodzi daleko. Kombinuje jak to zmienic i chyba mam pomysł

Napisano

W takiej pozycji chcesz mu zrobić kości ? Przeciez lepiej jest jak zrobisz go na kształt tzw. "krzyża" a tak to sie troszke pomęczysz.

Jak juz nałozysz kosci to wtedu ustawiaj pozy i bedzie łatwiej w animowaniu

Napisano

Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej.

 

Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek.

 

Pozatym przyjemnie się go odbiera.

Napisano
Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej.

 

Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek.

 

Pozatym przyjemnie się go odbiera.

 

dokładnie, dokładnie - też to zauważyłem :)

Napisano

Dzięki za opinie, co do bioder to ten cub jest wstawiony narzie tak od. Jesli chodzi o stawy to na koncepcie niebyło (przód i tył tylko) ale przemysle to. Low poli - nie az tak low jak do gry. Co do pozy robota, jest ona narazie niewazna i tak potem ustawie wszystkie elemęty na krzyrz. Zrobiłem mały tescik animacji, na rotacji elemętów, bez kosci.

 

http://rapidshare.de/files/6319275/1b.avi.html

Napisano

Wykonałem juz ok. 90% modelingu, w związku z brakiem zainteresowania wątkiem, przeprowadze mapowianie UV bez wystawiania wip-ów. Zamieszczam kilka renderów. Mysle jak by zmienic biodra, na dwie osie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności