Busiu Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Pracuje nad robotem Low poli, koncept mam troszke niewyrazny duzo robie z głowy, efekt niezbyt zadowalający (jak na razie) co zmienic ?
polka dot Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 podstatowy blad imo to jak nogi sa do siebie rownolegle, moznaby je przeciez jakos ciekawiej ustawic stopy fe
Busiu Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Robot jest do animacji, co moge więcej powiedziec... to mój pierwszy mech
KamillM Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Pracuj, pracuj, a może coś fajnego wyjdzie ;) powodzenia
mr.funky Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 a jakbys mu zrobil zamiast tej stopy cos w stylu 3 palcow i piety.. tak zeby bylo bardziej drapieznie i nie za bardzo hi-poly - > co myslisz?
Koniu_PL Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Zauważyłeś jedną rzecz??? Człowiekowi jest trudno utrzymać równowagę w takiej pozycji...tzn. szybko sie męczy. Wyprostuj troche te nogi, ale nie tak na sztywno. Wiesz o co chodzi? Myśle, że będzie fajnie. Powodzenia.
Busiu Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Wiem, próbowałem zanimowac tego robota i jest to nielada sztuka, zauwazyłem ze bez kolan to jednak on niepochodzi daleko. Kombinuje jak to zmienic i chyba mam pomysł
hcpiter Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 W takiej pozycji chcesz mu zrobić kości ? Przeciez lepiej jest jak zrobisz go na kształt tzw. "krzyża" a tak to sie troszke pomęczysz. Jak juz nałozysz kosci to wtedu ustawiaj pozy i bedzie łatwiej w animowaniu
Koniu_PL Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Racja hcpiter666 :) Ale i tak sie fajnie zapowiada. Czekam na ręce. Powodzenia.
hcpiter Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 No modelik niczego sobie nogi podobają mi sie a zobaczymy jak bedą ręce wyglądały ;)
_michal Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej. Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek. Pozatym przyjemnie się go odbiera.
giorgione Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej. Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek. Pozatym przyjemnie się go odbiera. dokładnie, dokładnie - też to zauważyłem :)
Busiu Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Dzięki za opinie, co do bioder to ten cub jest wstawiony narzie tak od. Jesli chodzi o stawy to na koncepcie niebyło (przód i tył tylko) ale przemysle to. Low poli - nie az tak low jak do gry. Co do pozy robota, jest ona narazie niewazna i tak potem ustawie wszystkie elemęty na krzyrz. Zrobiłem mały tescik animacji, na rotacji elemętów, bez kosci. http://rapidshare.de/files/6319275/1b.avi.html
Busiu Napisano 16 Październik 2005 Autor Napisano 16 Październik 2005 Dodałem mini guna i dwa lasery, został tył robota, tułów i kolana
Busiu Napisano 17 Październik 2005 Autor Napisano 17 Październik 2005 Wykonałem juz ok. 90% modelingu, w związku z brakiem zainteresowania wątkiem, przeprowadze mapowianie UV bez wystawiania wip-ów. Zamieszczam kilka renderów. Mysle jak by zmienic biodra, na dwie osie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się