Napisano 15 Październik 200519 l Pracuje nad robotem Low poli, koncept mam troszke niewyrazny duzo robie z głowy, efekt niezbyt zadowalający (jak na razie) co zmienic ?
Napisano 15 Październik 200519 l podstatowy blad imo to jak nogi sa do siebie rownolegle, moznaby je przeciez jakos ciekawiej ustawic stopy fe
Napisano 15 Październik 200519 l Autor Robot jest do animacji, co moge więcej powiedziec... to mój pierwszy mech
Napisano 15 Październik 200519 l a jakbys mu zrobil zamiast tej stopy cos w stylu 3 palcow i piety.. tak zeby bylo bardziej drapieznie i nie za bardzo hi-poly - > co myslisz?
Napisano 15 Październik 200519 l Zauważyłeś jedną rzecz??? Człowiekowi jest trudno utrzymać równowagę w takiej pozycji...tzn. szybko sie męczy. Wyprostuj troche te nogi, ale nie tak na sztywno. Wiesz o co chodzi? Myśle, że będzie fajnie. Powodzenia.
Napisano 15 Październik 200519 l Autor Wiem, próbowałem zanimowac tego robota i jest to nielada sztuka, zauwazyłem ze bez kolan to jednak on niepochodzi daleko. Kombinuje jak to zmienic i chyba mam pomysł
Napisano 15 Październik 200519 l W takiej pozycji chcesz mu zrobić kości ? Przeciez lepiej jest jak zrobisz go na kształt tzw. "krzyża" a tak to sie troszke pomęczysz. Jak juz nałozysz kosci to wtedu ustawiaj pozy i bedzie łatwiej w animowaniu
Napisano 15 Październik 200519 l Racja hcpiter666 :) Ale i tak sie fajnie zapowiada. Czekam na ręce. Powodzenia.
Napisano 15 Październik 200519 l No modelik niczego sobie nogi podobają mi sie a zobaczymy jak bedą ręce wyglądały ;)
Napisano 15 Październik 200519 l Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej. Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek. Pozatym przyjemnie się go odbiera.
Napisano 15 Październik 200519 l Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej. Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek. Pozatym przyjemnie się go odbiera. dokładnie, dokładnie - też to zauważyłem :)
Napisano 15 Październik 200519 l Autor Dzięki za opinie, co do bioder to ten cub jest wstawiony narzie tak od. Jesli chodzi o stawy to na koncepcie niebyło (przód i tył tylko) ale przemysle to. Low poli - nie az tak low jak do gry. Co do pozy robota, jest ona narazie niewazna i tak potem ustawie wszystkie elemęty na krzyrz. Zrobiłem mały tescik animacji, na rotacji elemętów, bez kosci. http://rapidshare.de/files/6319275/1b.avi.html
Napisano 16 Październik 200519 l Autor Dodałem mini guna i dwa lasery, został tył robota, tułów i kolana
Napisano 17 Październik 200519 l Autor Wykonałem juz ok. 90% modelingu, w związku z brakiem zainteresowania wątkiem, przeprowadze mapowianie UV bez wystawiania wip-ów. Zamieszczam kilka renderów. Mysle jak by zmienic biodra, na dwie osie...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto