Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Pracuje nad robotem Low poli, koncept mam troszke niewyrazny duzo robie z głowy, efekt niezbyt zadowalający (jak na razie) co zmienic ?

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

podstatowy blad imo to jak nogi sa do siebie rownolegle, moznaby je przeciez jakos ciekawiej ustawic

 

stopy fe

Napisano
  • Autor

Robot jest do animacji, co moge więcej powiedziec... to mój pierwszy mech

Napisano

a jakbys mu zrobil zamiast tej stopy cos w stylu 3 palcow i piety.. tak zeby bylo bardziej drapieznie i nie za bardzo hi-poly - > co myslisz?

Napisano

Zauważyłeś jedną rzecz??? Człowiekowi jest trudno utrzymać równowagę w takiej pozycji...tzn. szybko sie męczy. Wyprostuj troche te nogi, ale nie tak na sztywno. Wiesz o co chodzi? Myśle, że będzie fajnie. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Wiem, próbowałem zanimowac tego robota i jest to nielada sztuka, zauwazyłem ze bez kolan to jednak on niepochodzi daleko. Kombinuje jak to zmienic i chyba mam pomysł

Napisano

W takiej pozycji chcesz mu zrobić kości ? Przeciez lepiej jest jak zrobisz go na kształt tzw. "krzyża" a tak to sie troszke pomęczysz.

Jak juz nałozysz kosci to wtedu ustawiaj pozy i bedzie łatwiej w animowaniu

Napisano

Racja hcpiter666 :) Ale i tak sie fajnie zapowiada. Czekam na ręce. Powodzenia.

Napisano

No modelik niczego sobie nogi podobają mi sie a zobaczymy jak bedą ręce wyglądały ;)

Napisano

Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej.

 

Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek.

 

Pozatym przyjemnie się go odbiera.

Napisano
  empeck napisał:
Zmień staw 'biodrowy' Przy tym mocowaniu będzie mógł chodzić tylko przód/tył. Powinieneś tam wstawić staw który pracuje w dwóch, lub w trzech osiach, nie w jednej.

 

Co masz na myśli mówiąc 'lowpoly'? Jeżeli to ma być model realtime/do gier to mógłbyś uciąć tam mnóstwo ścianek.

 

Pozatym przyjemnie się go odbiera.

 

dokładnie, dokładnie - też to zauważyłem :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za opinie, co do bioder to ten cub jest wstawiony narzie tak od. Jesli chodzi o stawy to na koncepcie niebyło (przód i tył tylko) ale przemysle to. Low poli - nie az tak low jak do gry. Co do pozy robota, jest ona narazie niewazna i tak potem ustawie wszystkie elemęty na krzyrz. Zrobiłem mały tescik animacji, na rotacji elemętów, bez kosci.

 

http://rapidshare.de/files/6319275/1b.avi.html

Napisano
  • Autor

Dodałem mini guna i dwa lasery, został tył robota, tułów i kolana

Napisano
  • Autor

Wykonałem juz ok. 90% modelingu, w związku z brakiem zainteresowania wątkiem, przeprowadze mapowianie UV bez wystawiania wip-ów. Zamieszczam kilka renderów. Mysle jak by zmienic biodra, na dwie osie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.