Napisano 15 Październik 200519 l Witajcie, takze moja praca idzie do przodu. PRosze o oceny i sugestie.. oswietlenie sceny to Vraylight oraz Direct Light.. primary bounce- irridiance map, secondary: light map. moje ustawienia: Adaptive QMC - min 1 , max 4 Indirect Ilumination: tutaj mam cotrast i saturation na 0,8 primary i secondary maja po mult. 1 -------- Iradiance Map: preset Very High, hsph.subdivs. 8 inter.samples 5 ------------- Light cache: subdivs.; 1500 sample size: 0,02 ----------------- QMC Sampler Adaptive amount : 0,85 Min samples: 16 Global subdivs mult. 16 ----------------------\ g-buffer/color maping dark multipler: 2,3 bright mult. 1,3 co mysliscie? cos zmienic? zeby bylo ladniej? naturalniej? tego kota na lozku mozna pominac ocenie;) nie bede modelowac zwierzaka, jak juz to dam bitmape;) i zostawie tego co jest na drapaku;) Na drugim renderku ze stolikiem na sciane przez przypadek nalozyl ami sie tekstura podlogi tak wiec to tez pomincie ;)
Napisano 16 Październik 200519 l hhmmm, troszeczke za mocne zrodlo swiatla - przejarales, no i troszke proporcje skopane, co najbardziej widac na 2 renderze. Looknij na http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=19775 , przyda Ci sie :)
Napisano 16 Październik 200519 l Dorób listwy przypodłogowe. Modyfikowałeś coś w PSie? Nieźle porasowane kolorki - trochę nienaturalnie. Natępnym razem poproszę większe rendery.
Napisano 16 Październik 200519 l ...mi tam sie podoba tylko .. na drugim renderze kole w oczy proporcja stolu w stosunku do tego fotelo-lezaka. W mojej opini pierwszy renderek ma bardzo dobrze dobrane kolorki . Pozdraiwam.
Napisano 16 Październik 200519 l według mnie kolorystyka na pierwszym renderze troche razi ale za to podłoga ładna :)
Napisano 17 Październik 200519 l Autor witajcie, to moj ostatni renderek. I jak? nie mam jeszcze listw przy podlodze..
Napisano 17 Październik 200519 l Autor hmm no to ja nie wiem.. to co jest za duze a co za male? nie znam sie na tym, a nie widze tego...
Napisano 17 Październik 200519 l Mi coś nie gra z oknami. Patrząc na wielkość łóżka (którego proporcje do reszty są chyba ok) to człowiek, który by w nim spał miałby parapet gdzieś na wysokości kolan. Robisz ten pokój w oparciu o rzeczywiste wymiary? Parapet 85 cm nad podłogą itp? Może pomieszczenie jest za niskie?
Napisano 17 Październik 200519 l nie znasz bipeda ? :] jest tam gdzieś w panelu create w maxie 8 doszła nawet pani biped :]
Napisano 17 Październik 200519 l Hehe, uczymy się języków przy pomocy maxa 8 :D P.s. W maxie 7 też jest pani biped :) Ma to co mieć powinna, chociaż wielkości już nie da się skalować ;) - End Of Offtopic -
Napisano 17 Październik 200519 l Autor nie no., mam za wysokie sciany bo maja 5 metrow. ale jak bym chciala to zmieniac to sciane z oknami musialabym robic od nowa a troche czasu mi ona zajela. W oknach wcale nie chcialam aby byly tak jak ja mam w swoim pokoju np dopiero od pasa, ale chcialam aby zaczynaly sie troche nizej. Byc moze powinnam je wydluzyc troche? i pomniejszyc lozko?
Napisano 17 Październik 200519 l Najlepiej jeśli robisz pokój opieraj się na rzeczywistych wymiarach, czyli innymi słowy: latasz po swoim pokoju z jakąś miarką i wszystko mierzysz, a następnie tworzysz bryły o proporcjonalnych do rzeczywistych wymiarach.
Napisano 17 Październik 200519 l Autor teraz juz wiem:((( bede pamietac przy nastepnym pokoju.. a jak poprawic ten??
Napisano 18 Październik 200519 l Hej Ajrisz ja do początku tej pracy trzymałam za nią kciuki mi się podoba i mam nadzieje że osiągniesz nią cel dla którego ją robisz. Trzymam kciuki dalej :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto