Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie, takze moja praca idzie do przodu. PRosze o oceny i sugestie..

oswietlenie sceny to Vraylight oraz Direct Light..

primary bounce- irridiance map, secondary: light map.

 

moje ustawienia:

 

Adaptive QMC - min 1 , max 4

Indirect Ilumination: tutaj mam cotrast i saturation na 0,8

 

primary i secondary maja po mult. 1

 

--------

Iradiance Map: preset Very High,

 

hsph.subdivs. 8

inter.samples 5

 

-------------

 

Light cache:

subdivs.; 1500

sample size: 0,02

-----------------

 

QMC Sampler

 

Adaptive amount : 0,85

Min samples: 16

Global subdivs mult. 16

 

----------------------\

g-buffer/color maping

 

dark multipler: 2,3

bright mult. 1,3

 

co mysliscie? cos zmienic? zeby bylo ladniej? naturalniej?

 

tego kota na lozku mozna pominac ocenie;) nie bede modelowac zwierzaka, jak juz to dam bitmape;) i zostawie tego co jest na drapaku;)

 

 

Na drugim renderku ze stolikiem na sciane przez przypadek nalozyl ami sie tekstura podlogi tak wiec to tez pomincie ;)

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dorób listwy przypodłogowe.

Modyfikowałeś coś w PSie? Nieźle porasowane kolorki - trochę nienaturalnie.

Natępnym razem poproszę większe rendery.

Napisano

...mi tam sie podoba tylko .. na drugim renderze kole w oczy proporcja stolu w stosunku do tego fotelo-lezaka. W mojej opini pierwszy renderek ma bardzo dobrze dobrane kolorki . Pozdraiwam.

Napisano

według mnie kolorystyka na pierwszym renderze troche razi ale za to podłoga ładna :)

Napisano
  • Autor

witajcie, to moj ostatni renderek. I jak? nie mam jeszcze listw przy podlodze..

Napisano

render o wiele lepszy tylko te proporcje dalej nie gut

Napisano
  • Autor

hmm no to ja nie wiem.. to co jest za duze a co za male? nie znam sie na tym, a nie widze tego...

Napisano

zrób bipeda i sprawdź czy wszędzie pasuje :]

Napisano

Mi coś nie gra z oknami. Patrząc na wielkość łóżka (którego proporcje do reszty są chyba ok) to człowiek, który by w nim spał miałby parapet gdzieś na wysokości kolan.

Robisz ten pokój w oparciu o rzeczywiste wymiary? Parapet 85 cm nad podłogą itp? Może pomieszczenie jest za niskie?

Napisano

nie znasz bipeda ? :]

 

jest tam gdzieś w panelu create

 

new_biped.jpg

 

w maxie 8 doszła nawet pani biped :]

Napisano

Hehe, uczymy się języków przy pomocy maxa 8 :D

P.s. W maxie 7 też jest pani biped :) Ma to co mieć powinna, chociaż wielkości już nie da się skalować ;)

 

- End Of Offtopic -

Napisano
  • Autor

nie no., mam za wysokie sciany bo maja 5 metrow. ale jak bym chciala to zmieniac to sciane z oknami musialabym robic od nowa a troche czasu mi ona zajela. W oknach wcale nie chcialam aby byly tak jak ja mam w swoim pokoju np dopiero od pasa, ale chcialam aby zaczynaly sie troche nizej. Byc moze powinnam je wydluzyc troche? i pomniejszyc lozko?

Napisano

Najlepiej jeśli robisz pokój opieraj się na rzeczywistych wymiarach, czyli innymi słowy: latasz po swoim pokoju z jakąś miarką i wszystko mierzysz, a następnie tworzysz bryły o proporcjonalnych do rzeczywistych wymiarach.

Napisano
  • Autor

teraz juz wiem:((( bede pamietac przy nastepnym pokoju.. a jak poprawic ten??

Napisano

Hej Ajrisz ja do początku tej pracy trzymałam za nią kciuki mi się podoba i mam nadzieje że osiągniesz nią cel dla którego ją robisz. Trzymam kciuki dalej :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności