Napisano 16 Październik 200519 l witam. To taka pracka na jeden dzien. narazie same modele + szachownica (nieskonczona). Prawdopodobnie wkleje to w jakies zdjecie jak dorwe cos fajnego albo wymodeluje jakies pomieszczenie do tej prati ;] ps. sorki za slaba jakosc materialow ale niemam innych.
Napisano 16 Październik 200519 l Król i królowa ladne, a reszta pionkow sobie takie -_-. Przydalo by sie wiecej champfer'a. Wymodeluj dokladniej konika ^^'. Dobrze ze to wip, bo na pewno fani szachow tutaj sie wypowiedza jeszcze i wyjdzie swietna scena. Ahh no i przedewszystkim zwieksz kat widzenia kamery :)
Napisano 16 Październik 200519 l mi się wydaje, czy to rzeczywiście nie jest widok perspektywistyczny? Modele takie sobie ze wskazaniem na dobrze, lecz materiały, oświetlenie i rendering leżą.
Napisano 16 Październik 200519 l Autor to ja moze tylko dam narazie od siebie taka cos w 5 minut ( nie brac na serio) :) ps. o co wam chodzi z tym widokiem ?
Napisano 16 Październik 200519 l Zwieksz field of view (fov) kamery. A dlaczemu sie tego czepiamy, hmm spojrz np teraz w tej scenie na stol jak on im dalej robi sie wezszy, gdybys mial przedluzyc linie jego dluzszych krawedzi to one spotkalyby sie gdziestam w jednym punkcie, natomiat gdybys to samo zrobil z szachami to by sie okazalo ze nigdzie one by sie nie przeciely, bo sa idealnie rownolegle. Ah zamieszalem strasznie :( moze ktos inny lepiej to wytlumaczy.
Napisano 22 Październik 200519 l Będzie jeszcze jakiś update? Popraw tą perpektywę. I skoczka, bo troche zbyt kanciasty
Napisano 23 Październik 200519 l Autor zmienilem materialy. szachy beda zanjdowac sie na zieloej trawce jak mi komp pozwoli bo z wlaczonym GI to render trwalby z 10 h :P narazie sama szachownica + pionki ps. wiem ze render maly ale niemam wiekszego pod reka. to tak zeby nikt niemowil ze nic sie tu niedzieje :)
Napisano 24 Październik 200519 l Szachownica z granitu? :) Shadery figur nawet są dobre. Na przyszłoś nie renderuj w takich rozmiarach, to i pod ręką nie będzie :p
Napisano 24 Październik 200519 l dla mnie jedynym dobrym sposobem jest użycie maxwella i uzyskanie jakiegoś fajnego efektu z dofem jeśli idzie o taki typ pracy
Napisano 24 Październik 200519 l popraw otoczenie, daj jakies ladne materialki, pomysl nad kompozycja i bedzie milo :)
Napisano 24 Październik 200519 l Autor hmmm rendereuje to Vrayem. i mam taki problem. szachy chce umiescis na trawie (ktora jest wedlug tutka z max3d.pl) i gdy wlaczam w vray GI to....komp mi niewyrabia. czy jest sposob zeby GI bylo liczone dla np szamych szachow i inne elementy a sama trawa bez tego ? lub zna ktos jakis szybki i wydajny sposob na zrobienie jej ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto