Skocz do zawartości

Obiekt 3d [Szachy]


ZiBi_PL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Król i królowa ladne, a reszta pionkow sobie takie -_-. Przydalo by sie wiecej champfer'a. Wymodeluj dokladniej konika ^^'. Dobrze ze to wip, bo na pewno fani szachow tutaj sie wypowiedza jeszcze i wyjdzie swietna scena. Ahh no i przedewszystkim zwieksz kat widzenia kamery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwieksz field of view (fov) kamery. A dlaczemu sie tego czepiamy, hmm spojrz np teraz w tej scenie na stol jak on im dalej robi sie wezszy, gdybys mial przedluzyc linie jego dluzszych krawedzi to one spotkalyby sie gdziestam w jednym punkcie, natomiat gdybys to samo zrobil z szachami to by sie okazalo ze nigdzie one by sie nie przeciely, bo sa idealnie rownolegle. Ah zamieszalem strasznie :( moze ktos inny lepiej to wytlumaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienilem materialy.

szachy beda zanjdowac sie na zieloej trawce jak mi komp pozwoli bo z wlaczonym GI to render trwalby z 10 h :P

narazie sama szachownica + pionki

 

ps. wiem ze render maly ale niemam wiekszego pod reka. to tak zeby nikt niemowil ze nic sie tu niedzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm rendereuje to Vrayem. i mam taki problem. szachy chce umiescis na trawie (ktora jest wedlug tutka z max3d.pl) i gdy wlaczam w vray GI to....komp mi niewyrabia. czy jest sposob zeby GI bylo liczone dla np szamych szachow i inne elementy a sama trawa bez tego ? lub zna ktos jakis szybki i wydajny sposob na zrobienie jej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności